تازه های سایت

23. بهمن 1396 - 14:27
فرماندار گچساران :
خستگی و خواب آلودگی راننده علت حادثه واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی/ در این حادثه علاوه بر ۹ نفر فوتی، ۳ نفر نیز قطع عضو شده اند
رحیمی گفت: در این حادثه جانسوز 9 نفر از همشهریان و هموطنان ما جان باختند، 3 نفر قطع عضو شده اند و مابقی با شکستگی اعضاء بدن و جراحات وارده در مراکز پزشکی مشهد در حال درمان های لازم هستند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ در پی واژگونی اتوبوس حامل زائران مشهدالرضا که در نزدیکی شهرستان طبس دچار حادثه گردید، بدین سبب پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز گفتگویی کوتاه و اختصاصی با رحیمی فرماندار گچساران انجام داده است تا از آخرین اطلاعات واصله آگاه گردد.

فرماندار گچساران گفت: در این حادثه جانسوز 9 نفر از همشهریان و هموطنان ما جان باختند، 3 نفر قطع عضو شده اند و مابقی مصدومان با شکستگی اعضاء بدن و جراحات وارده در مراکز پزشکی مشهد در حال درمان های لازم هستند.

 

رحیمی افزود: علت اصلی این تصادف که اتوبوس مذکور دچار انحراف از جاده گردیده است، خستگی و خواب آلودگی راننده گزارش شده است.

 

فرماندار گچساران در پایان با اظهار همدردی با همه خانواده های داغدار و حادثه دیده بیان کردند: مجروحان در ناحیه طبس و فردوس از طریق بالگرد به نواحی پزشکی مجهزتر در خراسان شمالی منتقل گردیده است تا در روند بهبود مصدومان اقدامات لازم هرچه سریعتر صورت بپذیرد.

انتهای پیام /

 

نظرات کاربران