تازه های سایت

4. اسفند 1396 - 13:46
امام جمعه باشت:
هواپیمای تهران - یاسوج در دفعات قبل نقص فنی پیدا کرده بود ومسئولان باید در این زمینه پیگیر می شدند/مردم به رئیس جمهور رای دادندکه مشکلاتشان حل شود!
حجت الاسلام عبودی گفت: مردم به رئیس جمهور رای دادند که مشکلات معیشتی آنها را حل کنند اگر نمیتواند عمل کند چرا قول داده است!؟

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان باشت ضمن اشاره به حادثه دلخراش سانحه هوایی تهران-یاسوج و تسلیت به خانواده های این مصیبت دیده ها گفت: این حادثه بسیار غم انگیز و سنگین بود،هم خود این حادثه سنگین بود و هم پیدا شدن اجساد آنها.

 

وی افزود: استان ما در غم بزرگ این خانواده ها شریک هستند و همه نوع دوست و نگران هستند.

امام جمعه باشت تلاش نیروها و دستگاه های حاضر در منطقه را از لحظات اولیه سقوط هواپیمارا  تحسین کرد و گفت :ارگان هایی اعم از سپاه،ارتش،هلال احمر،کوهنوردان و از همه استان ها پای کار امدند و در حال کمک رسانی هستند.

 

حجت الاسلام عبودی تصریح کرد: شایعاتی ایجاد شد ولی این یک بحران است و هواپیما سقوط کرده و جای صعب العبور بوده، با توجه به برف و بوران و وزش باد های شدید باید بصورتی مدیریت شود که برای دیگر افراد امداد رسان اتفاقی نیفتد.

 

امام جمعه باشت اظهار کرد: کوهنوردان و نیروهای تکاور باید مراقبت می کردند و همکاری دستگاه در این زمینه ستودنی است و تقدیر و تشکر از آنها داریم.

 

وی افزود: دستگاه های حاضر در منطقه مصیبت را برای خود می دانستند و با توجه به وظیفه خود کار مهمی را انجام دادند.

خطیب جمعه باشت گفت: نباید برای علت و دلیل این حادثه زود قضاوت کرد و با قضاوت زود هنگام کاری درست نمی شود.

 

حجت الاسلام عبودی به پوشش خبری مناسب این حادثه اشاره و عنوان کرد: از طرف رسانه ملی و شبکه استانی دنا خوب پوشش داده شد و لحظه به لحظه بصورت پخش زنده گزارش کار می دهند.خیلی از خبرنگاران استانی تا ارتفاعات کوه دنا رفتند و گزارش خبری میدادند و قابل تقدیر هستند.

 

وی افزود: این هواپیما در دفعات قبل نقص فنی پیدا کرده بود ومسئولان باید  در این زمینه پیگیر میشدند.نمایندگان مجلس،مسئولان استانی باید زودتر پیگیر می شدند و این گلایه ما از مسئولان بوده و در این امر کم کاری شد.

 

وی در ادامه به فضای مجازی اشاره و عنوان کرد: عده ای گفتند این عزیزان زنده بودند و اگر زودتر امدادگران می رفتند زنده می ماندند ،این سانحه با این ارتفاع و سرعت طبیعی بوده که فوت کردند و این شایعات داغ دل خانواده هارا بیشتر می کند.

 

خطیب جمعه باشت با ناراحتی از منتشر شدن این شایعات گفت: چرا این شایعات پخش می شود انسان باید از خدا بترسد و صرف یک احتمال نباید کشور را زیر سوال برد!هواپیما با کوه برخورد کرده و در کولاک و برف احتمال خیلی ضعیف است که کسی زنده بماند.

امام جمعه باشت در ادامه به حمله هایی که در این موارد به نظام می شود گفت: این حوادث در دنیا وجود دارد که هواپیمای مالزی با تعداد ۲۲۷ سرنشین سقوط کرد و هنوز خبری از آن ندارند .

وی افزود: دو ناوشکن امریکایی در اقیانوس غرق شده و ۱۶ ملوان امریکایی کشته شد که این اتفاقاتی است که در دنیا می افتد.

 

وی به عملکرد ضعیف وزیر راه اشاره و تصریح کرد: وزیر راه ، وزیر ضعیفی است و این موضوع را قبول داریم و در دولت دوازدهم نباید وزیر می شد،نمایندگانی که اکنون از اخوندی حمایت میکنند قبلا طرفدار وی بودند و علت حمایت آنها این بوده در حمل و نقل خوب کار کرده است.

 

خطیب جمعه باشت گفت: نباید بی انصافی شود و نباید بگویند تنها در ایران هواپیما سقوط کرده است.

حجت الاسلام عبودی عنوان کرد: مردم به رئیس جمهور رای دادند که مشکلات معیشتی آنها را حل کنند اگر نمیتواند عمل کند چرا قول داده است.

 

وی افزود: در مناظره ها گفتید اگر کسی بگوید سالی یک میلیون شغل ایجاد میکنیم این فرد از کشور خبر ندارد و امروز نوبخت از اشتغال یک میلیون نفر صحبت می کند .

 

حجت الاسلام عبودی تصریح کرد: مردم مشکلات دارند و باید مسئولان سر عقل بیایند،هرکس به این ملت حرکت نکند و هرکس در مسیر امام و شهدا حرکت نکند ،اخر به واسطه همین ملت تودهنی خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران