تازه های سایت

10. اسفند 1396 - 14:38
رئیس ستاد بحران شهرستان دنا عنوان کرد:
آمادگی کامل تیم امداد جهت اعزام به محل سقوط هواپیما/ادامه پیگیری عملیات به شرط مساعد شدن هوا در محل سانحه
بهشتی رو: تیم‌های امدادی در جمعیت هلال‌احمر شهرستان دنا به حال آماده‌باش هستند البته به دلیل مه‌آلود بودن محل سقوط تا مساعد شدن هوا، عملیات متوقف شده است و پس از آن عملیات از سر گرفته خواهد شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان دنا در گفت و گو با پایگاه خبری  باشت نیوز؛ درباره آخرین وضعیت عملیات انتقال پیکر جان باختگان سانحه هوایی گفت: گروه‌های امداد و نجات در قالب تیم‌های جستجو و انتقال اجساد، آماده اعزام به محل سقوط هواپیما هستند.

بهشتی رو بیان کرد: تجهیزات مورد نیاز جهت صعود آماده است و تیم‌های امدادی در جمعیت هلال‌احمر شهرستان دنا به حال آماده‌باش هستند البته به دلیل مه‌آلود بودن محل سقوط تا مساعد شدن هوا، عملیات متوقف شده است و پس از آن عملیات از سر گرفته خواهد شد.

 

وی افزود: از اردوگاه ‌تیم‌های امدادی تا محل سقوط حداقل ۱۱ساعت پیاده‌روی هست و به جهت تحلیل نرفتن قوای افراد امدادگر آنان را در چندین گروه و تیم‌های جستجو و انتقال ساماندهی کرده‌ایم.

رئیس ستاد بحران شهرستان دنا گفت: به افرادی که خارج از برنامه، قصد دارند در زمینه‌های عملیات جستجو و انتقال و پشتیبانی همکاری کنند توصیه می‌شود به جمعیت هلال‌احمر مراجعه کنند تا اقدام لازم جهت همکاری آنها بعمل آید.

 

بهشتی رو در پایان گفت: طبق مصوبه شورای تأمین با افرادی که بدون هماهنگی و بدون داشتن مجوز، به محل سقوط هواپیما اعزام شود برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران