تازه های سایت

22. اسفند 1396 - 13:59
پنجشنبه ای باشهدا:
شهید کهگیلویه وبویراحمدی که تداوم انقلاب اسلامى را شكست ناپذيری می دانست+تصویر
شهید كرم الله افشار سرانجام در تاريخ هفدهم اسفندماه سال1361در دشت عباس عين خوش عاشقانه به ديدار خدا شتافت و شهادت را در آغوش گرفت .

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  شهید كرم الله افشار سرانجام در تاريخ هفدهم اسفندماه سال1361در دشت عباس عين خوش عاشقانه به ديدار خدا شتافت و شهادت را در آغوش گرفت .

 

شهيد كرم الله افشار در سال 1334 در روستاهاي دمچنار استا کهگیلویه وبویراحمد كه سالهاي سال زيرچكمه زالوصفتان به ستوه در آمده بود، چشم به جهان گشود. از كودكي به لحاظ جو اجنماعيش با روح اسلام آشنا شد و در اعمالش اين روحيه را از خود نشان ميداد تا كلاس ششم  تحصيل كرد .

 

ولي به دليل فقر موفق به ادامه تحصيل نشد و براي امرار معاش زندگي كار و كشاورزي را در پيش گرفت تا شايد بتواند زندگي خود و خانواده اش را تامين كند از همان اول زندگي اخلاق و رفتار اسلامي را در پيش گرفت .

 

چهره اي پرنشاط داشت و همه از او راضي بودند و از كمك به مستمندان دريغ نداشت ايشان هميشه با چهره اي مهربان و با اخلاق اسلامي با دوستان و برادران روبرو ميشد با خانواده خود يعني پدر و مادر و 6 برادر و 4 خواهر داشت با عطوفت و مهرباني رفتار ميكرد و ايشان در سال 1353 ازدواج كرد كه ثمره اين ازدواج يك پسر و دو دختر ميباشد.

 

شهید كرم الله افشار سرانجام در تاريخ هفدهم اسفندماه سال1361در دشت عباس عين خوش عاشقانه به ديدار خدا شتافت و شهادت را در آغوش گرفت .

 

و چه روشن است فرهنگ شهادت در قلوب امت 36 ميليوني آنجا كه پدر بزرگوار شهيد افشار در قبال دريافت خبر شهادت پسر بزرگش تنها اين جمله را به زبان آورد.

 

اين يك امانتي بود كه به صاحب اصيلش دادم وميگفت خدايا از تو سپاسگزارم كه سعادت آن را به من دادي كه افشارم را به تو هديه كنم.
(روحش شاد و يادش گرامي باد)

 

وصیت نامه شهید كرم الله افشار ‎

بسم الله الرحمن الرحيم
ولاتحسبن الذين قتلوا فى سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون

هرگز مپنداريد آنهايى كه در راه خدا كشته شده اند مرده اند بلكه آنها زنده اند و نزد خداى خود روزى مى خورند . «قرآن كريم »

 

درود بر رهبر عظيم الشأن اسلام امام خمينى و درود بر كسانى كه به پيام امام كه همان پيام خداست لبيك گفته و به صداى هل من ناصر ينصرنى نازنين رهبر لبيك گفتند و سلام بر پدرانى كه جوانان ناكام خود را به جبهه هاى حق عليه باطل مى فرستند و زير شهادت نامه آنها را امضاء مى كنند.

در اين زمان كه كفار بعثى بر ما مستضعفان حمله ور شده است اين را بر خود لازم دانستم كه چند كلمه اى بر تو اى خواهر و برادر حزب الله در اين وقت و ساعتى و مكانى كه براى شما پيام مى فرستم در حساسترين موقعيت قرار دارم كه روانه كربلا هستم و با كاروان حسين در حال حركت مى باشم و مى خواهم .

 

بر كفار همانا كه تا آخرين قطره خون خود با امام عزيزمان آقا امام حسين (ع) در ستيز بودند و حال ما مى رويم كه تا آخرين پايگاه بعثى صهوينيستى آمريكا و نوكر حلقه به گوشش صدام را در هم بكوبيم .

 

و در آنجا بعد از زيارت قبر آقا امام حسين و ا مام على (ع) بسوى قدس عزيز بشتابيم و آن را از دست صهيونيستها آزاد بنماييم و مسلمين در بند را ازاد نمائيم تا بتوانند آزادانه خداى خويش را ستايش بكنند و شما اى پيام رسان خون شهيدان و اى كسانيكه حالت زينبى داريد پيام ما و پيام تمام شهيدان را به گوش جهانيان برسانيد.

 

و پيام ما را به رنجبردگان و زحمتكشان برسانيد و شما اى گروهكهاى ضد اسلام به خدا تا دير نشده از سر راه اين امت دور شويد و گرنه سيل خروشان حزب الله شما تفاله هاى دور افتاه را از سر راه برخواهد داشت . 

و چند نكته اى با خانواده محروم كه سالها زير چكمه هاى خوانين و كدخداها لگد كوب مى شدند و شده اند . و تو اى مهربان مادر اى پدر عزيز و اى خواهر و اى برادراين را بدانيد كه من راهى را انتخاب كرده ام كه رهبرم و مولايم انتخاب كرده بود و حالا بر من واجب است كه همان راه را ادامه دهم .

تا اينكه با قطره هاى خون نالايقم درخت پرعظمت اسلام را آبيارى بنمايم و ما بايد برويم با كفار بجنگيم تا اينكه انشاءالله برادران عزيزمان در قدس عزيز نماز را به امامت زعيم القدر امام خمينى بجاى آوريم .

 

و مادرجان اگر مى خواهى براى من گريه كنى امام و رزمندگان اسلام را دعا كنيد و آقا امام زمان را صدا بزنيد مادرجان دلم مى خواهد .

كه در يك هواى آزاد بميرم تا آخرين نگاهم بر كوههايى كه برادرانم در آنجا پيروزمندانه بجنگند در آخر اين وصيتنامه  شهيد بميران شايد خون ناچيز من كمكى باشد.

 

براى تداوم اين انقلاب اسلامى كه شكست ناپذير است خداوندا مرا به آرزويم كه شهادت است برسان شهادت كه همان آخرين تكامل انسان در زندگى مى باشد .

و شما برادران روستا نشين و برادران شهرها هميشه از امام عزيزمان خمينى بت شكن اطاعت و رزمندگان اسلام را نگذاريد كه در جبهه هاى جنگ خسته بشوند و اين ديو پليد را هرچه زودتر از بين ببريد .

خداحافظ تو اى مهربان مادر و اى خواهر و پدرمهربان و برادر گرامى 
والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته 

خداوندا هرچه زودتر لشكريان اسلام را بر لشكريان كفر و زبون پيروز بگردان و مسلمين را زير خفقان اين استعمارگران آزاد بفرما (اللهى آمين) 
آخرت زمان كه فرا مى رسد مرگ خوبان مرا گلچين مى كند . رسول اكرم (ص) 

 

پيام شهيد:

اي مادر مهربان! اي پدر عزيز و اي خواهر و برادر گرامي ! اين را بدانيد که من راهي را انتخاب کردم که رهبرم و مولايم انتخاب کرده بود.

 و حالا بر من واجب است که همان راه را ادامه دهم تا اينکه با قطره هاي خون نالايقم درخت پر عظمت اسلام را آبياري کنم.

 
انتهای پیام/

نظرات کاربران