تازه های سایت

24. اسفند 1396 - 12:27
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت:
امروزه جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ در منطقه مطرح است/اینجا کوفه نیست بلکه مهد شیران و دلیران است!
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت گفت:امروزه جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ در منطقه مطرح است و در هر مسئله ای که وجود دارد،همه دنیا چه دوست و دشمن معتقد هستند که هیچ موضوعی در منطقه مهم خلیج فارس و خاورمیانه جلودار کشورمان نیست.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت در یادواره91شهید باشتی و ضمن گرامیداشت هفته بنیاد شهید گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها مدیون جانفشانی های شهیدان و جانبازان سرافراز این میهن است.

 

سرهنگ رضا زاده افزود:امروزه جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ در منطقه مطرح است و در هر مسئله ای که وجود دارد،همه دنیا چه دوست و دشمن معتقد هستند که هیچ موضوعی در منطقه مهم خلیج فارس و خاورمیانه جلودار کشورمان نیست.

 

وی ادامه داد:به برکت ایثار و تلاش های شهیدان و خانواده های شهداست که در این کشور دارای امنیت و ملتی همیشه ولایت مدار دارد.

 

رضازاده با بیان اینکه  یزید زمان رژیم صهیونیسمی اعلام میکند که باید جنگ را به داخل ایران بکشانیم و تنها راه مقابله با ایران این است داخل کشور را ناامن کنیم،گفت:فکر نکنید فرهنگ ایثار و شهادت فراموش شدنی است و این انقلاب بیمه هست  و همچنین دشمنان و شیطان زمان فکر نکنند با انداختن ترقه ای در خیابان، آرامش مردم را سلب میکنند زیرا فرزندان روح الله و فرزندان امام خامنه ای همچون کوهی استورار در مقابل آنها ابستاده اند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت ادامه داد:یزیدیان بدانند اگر امام حسین ۷۲نفر یار داشت،، اکنون حسین زمان ۷۰میلیون انقلابی پای کار دارد و باید عنوان کرد که اینجا کوفه نیست بلکه مهد شیران و دلیران کشور ایران است .

 

 

وی از همه اقشار مختلفی که در جلسه حضور پیدا کردند تشکر ویژه کرد و گفت: امام جمعه شهرستان برای برگزاری این مراسم زحمت های زیادی کشیدند که تقدیر و تشکر ویژه از وی داریم.

 

رضازاده عنوان کرد:همچنین از خانواده های شهدا،شورای اداری،شورای تامین،نیروی انتظامی ،جامعه فرهنگیان ،بخشداران و دهیاران،پرسنل شهرداری و شورای شهر و غیره تشکر به عمل آوردند.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران