تازه های سایت

23. اسفند 1396 - 12:40
سیدناصر حسینی نویسنده کتاب پایی که جاماند:
باپرکردن قلب راکتور عراق نانی در سفره ایران گذاشته نمی شود/ شهدای هسته ای فرزندان گفتمان مقاومت هستند
سیدناصر حسینی گفت: خیال کردید قلب راکتور اراک را پر کنید غربی در سفره شما نان می گذارند؟ این از مظلومی بچه های مقاومت است و لیبرال های وطنی پرونده خوبی در مواجهه با قهرمانان مقاومت کشور خود ندارند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ به مناسبت بزرگداشت روز شهدا با حضور مسئولین، نیرو های نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر با محوریت سپاه و بنیاد شهید و تعامل و همکاری کمیته امداد مراسمی در باشت برگزار شد.

 

خالق اثر فاخر پایی که جاماند در یادواره شهدای باشت گفت: خیال کردید قلب راکتور اراک را پر کنید غربی در سفره شما نان می گذارند؟ این از مظلومی بچه های مقاومت است و لیبرال های وطنی پرونده خوبی در مواجهه با قهرمانان مقاومت کشور خود ندارند.

 

 

نویسنده کتاب پایی که جاماند در این مراسم با بیان اینکه شهدا از حجاب جسم گذشتند تا حجاب غفلت روح ما را باز کنند، گفت: هر گاه در زندگی ماشینی امروز عنکبوت غفلت در سه کنج زندگی ما تار می تند باز استخوان های این بچه ها برای بار دوم شهید می شوند و در شهرهای ما خاک می شوند تا روح غیرت ، خداباوری و ولایتمداری را به جامعه تزریق نمایند.

 

سیدناصرحسینی پور با طرح سئوالی که چرا وعده سه روزه صدام برای فتح و پیروزی ۲۸۷۷ روز بدون ثمر طول کشید؟ بیان داشت: عراق سه برابر ما نیرو داشت و ۲/۳ میلیون نفر از جمعیت ۱۳ میلیونی عراق با پشتیبانی استعماگران در مقبال ۱/۱ میلیون نفر از جمعیت ۳۶ میلیونی ایران قرار گرفتند.

 

وی ادامه داد: صدام فقط یک اشتباه کرد و آنهم این بود که او جنگ کلاسیک و تانک با تانک را می شناخت اما جنگ تن با تانک را نمی شناخت اگر صدام این شیوه را می شناخت نمی گفت که سه روزه در ناصریه خواهم بود.

 

رزمنده هشت سال دفاع مقدس شیوه نبرد حسین فهیمده ای را رمز موفقیت رزمندگان ایران در جبهه عنوان کرد و افزود: در جنگ کلاسیک پیروز میدان کسی است که امکانات پیشرفته داشته باشد و در جنگ کلاسیک جای انسان نست.

 

حسینی پور رحم و رأفت را از خصوصیات بارز جنگ حسین فهمیده ای دانست و افزود: در جنگ کلاسیک شیوه جنگ«بروید» است اما در جنگ حسین فهمیده ای شیوه «بیایید»‌است یعنی فرمانده پیشاپیش نیروها حرکت می کند.

 

وی با بیان اینکه در مکتب دفاعی امام نام قاسم سلیمانی لرزه بر اندام دشمنان می انداخت ، ابراز داشت: بعدها این شیوه فرماندهی امیدآفرین شد.

 

 

این جانباز دوران دفاع مقدس بیان داشت: بعدها آمریکایی فهمیدند که مشکل از سانتریفیوژ، آب سنگین، اورانیوم و … نیست زیرا فردو را می توان تعطیل کرد و سانتریفیوژها را از ۹ هزار به سه هزار تقلیل داد یا آب سنگین اراک را بست اما هدف آنها مبارزه با شیوه و تفکر حسین فهیمده ای است، مشکل انها قلب حسین فهمیده است که بعدها درس حسین فهمیده را از کتاب ها برداشتیم تانانی از سوی شیطان بر سر سفره ما بیاید و به گفته نظریه پرداز اسرائیلی برداتن درس حسین فهمیده از کتاب دانش آموزان شیرین تر از پر کردن قلب راکتور اراک بوده است.

 

 

خالق اثر فاخر پایی که جاماند تصریح کرد: آیا می توان یادواره گرفت و حرف زد و خاطره تعریف کرد و از حسین گفت و از رسم حسین نگفت؟

 

وی افزود: می توان یادواره گرفت و در آن سخنی گفت که باب تبع تشیع انگلیسی و صلدق شیرازی باشد، در این یادواره ها را باید گچ گرفت.

 

حسینی پور با بیان اینکه یادواره ها جلسه بایدها و نبایدهاست، ابراز داشت: جلسه ذکر امانت است و بازیابی خودمان، جلسه گفتمان مقاومت و تبیین مدل جنگ حسین فهمیده ای است.

 

این رزمنده دفاع مقدس در ادامه به تفکر دهکده جهانی از دیدگاه آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها می گویند دنیا دهکده است و هر کاری بخواهیم در آن انجام می دهیم .

 

وی تفکر سرباز جهان وطن را نقطه مقابل دهکده جهانی دانست و ادامه داد: هر گاه سر و کله آمریکایی ها پیدا شود همان جا قاسم سلیمانی حاضر می شود ، آنها برای به بندکشیدن می آیند و ما برای آزادی مردم وارد صحنه می شویم.

 

 

حسینی پور بیان کرد: ما برای صادرات فرهنگ شهادت طلبی به جبهه رفتیم و ما ادعا می کنیم که فرهنگ جنگ حسین فهمیده ای را صادر کرده ایم ما با گفتمان مقاومت این روحیه را به جوان افغان و فلسطینی تزریق کردیم.

 

این آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس با اشاره به تلاش برخی حنجره ها در القای جمله«ما نمی توانیم» به مردم، ابراز داشت: در زمان دولت وقت پرونده ساخت ۱۳ کیلیومتر پل خیبری برگشت خورد و گفتند ما نمی توانیم اما با ورود بچه ها جهاد خودکفایی این پل در ۵ ماه ساخته شد، ۸۷۰ هزار مریض سرطانی در کشور بود و برای درمان آنها رادیودارو به ما نمی دادند، ما با تفکر ما می توانیم صفحات سوخت ۲۰ درصد راکتور آزمایشگاهی در تهران ساختیم.

 

 

حسینی پور با طرح این سئوال که مجید شهریاری حاصل گفتمان ما می توانیم است یا سازش؟، گفت: مجید شهریاری فرزند گفتمان مقاومت است و ما چه بد کردیم که در سالگرد شهادت احمدی روشن قلب راکتور اراک را با بتن پر کردیم.

 

 

وی افزود: خیال کردید قلب راکتور اراک را پر کنید غربی در سفره شما نان می گذارند؟ این از مظلومی بچه های مقاومت است و لیبرال های وطنی پرونده خوبی در مواجهه با قهرمانان مقاومت کشور خود ندارند.

 

رزمنده دفاع مقدس در ادامه به برخورد تکنوکرات ها و لیبرال ها در صدا وسیما با شهیدمرتضی آوینی نیز اشاره کرد و گفت: مستند ۱۲ قسمتی به نام خنجر و شقایق که در دهه ۷۰ ساخته شد از پخش آن جلوگیری شد و گفتند با صدای آوینی شکل دارند و تا صدای او از مستند برداشته نشد مجوز پخش داده نشد و بعدها شهیدآوینی برای ترویج فرهنگ شهادت شهید شد.

 

 

حسینی پور با بیان اینکه «ما می توانیم » بچه ها مقاومت ما را صاحب عزت کردند، گفت: این بچه ها دشمن استکبار بودند اما چطور برخی به این شیطاناعتماد می کنند؟ هواپیمای مسافربری با ۲۹۰ نفر در بندرعباس ساقط می شود و به فرمانده ناو جنگی آمریکا مدال افتخار می دهند، چگونه به این شیطان می توان اعتماد کرد؟

 

وی گفتمان سازش را مانند بچه ای دانست که از جیب پدر می بخشد و ابراز داشت: این گفتمان به مانند این است که فرزند در جیب خود چیزی ندارد و هر چه خرج می کند از جیب پدر است.

 

 

حسینی افزود: هر چه داریم و مذاکره کردیم از گفتمان بچه ها مقاومت است. اگر صفحات سوخت ۲۰ درصد داریم از شهریاری و احمدی روشن هاست، اگر بازدارندگی ایجاد شهدبه واسطه تفکر حسین فهمیده ای است و اگر امروز موشک می سازیم به خاطر تفکر حسن طهرانی مقدم هاست و این گونه است که شیطان از ما می ترسد و حساب می برد.

 

خالق اثر فاخر پایی که جا ماند تصریح کرد: از شیطان آبی گرم نمی شود و تفکر دشمن مبارزه و دشمنی با تفکر حسین فهمیده ای است.

 

انتهای پیام/سجادی

نظرات کاربران