تازه های سایت

26. اسفند 1396 - 14:54
برخی نقاط در استان به وضع کنونی باشت غبطه می‌خورند/اعتبار جور کردن کار ساده‌ای نیست/شهردار باشت راه استفاده از جذب اعتبارات را بلد است
نماینده شهرستان های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: فرماندار سخت‌کوش و امام جمعه مهربان باشت، شورای محترم و شهردار عزیز و همه باید بدانیم ،برخی نقاط در استان هستند که به وضع کنونی در باشت غبطه می‌خورند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛   ظهر امروز مراسم کلنگ‌ زنی و افتتاحیه طرح‌های شهرداری باشت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان باشت برگزار شد.

 

غلامرضا تاج‌گردون نماینده شهرستان های باشت و گچساران در این مراسم  اظهار کرد: اگر قرار است سال نو را با بدی‌ها، سختی‌ها و هرآنچه نسبت به هم روا داشته‌ایم بگذرانیم، سال نو ما نو نشده و همان سال کهنه باقی مانده است.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراسم کلنگ‌ زنی و افتتاحیه طرح‌های عمرانی شهرداری باشت گفت: کارهای ارزشمندی شده است و  ادامه پیدا می‌کند خدمت ادامه دارد انسان‌ها و مسولان همه باید تلاش کنند و به خدمت خود ادامه بدهند.

 

وی تصریح کرد: این کلنگ‌ زنی و افتتاحیه‌ها نتیجه تلاش‌های ممتد بوده و همه باید کار کنیم و با اهداف و برنامه مشخص همه با هم کار کنیم.

 

تاج‌گردون ضمن تشکر از تلاش‌های شهردار باشت و همکاری شورای این شهر برای انجام امور تصریح کرد: شب گذشته من در باشت بودم و شرایط نشان می‌داد که شهر باشت زنده است.

 

وی ادامه داد: فرماندار سخت‌کوش و امام جمعه مهربان باشت، شورای محترم و شهردار عزیز و همه باید بدانیم برخی نقاط در استان هستند که به وضع کنونی در باشت غبطه می‌خورند.

 

تا‌ج‌گردون عنوان کرد: کارهای ارزشمند صورت گرفته باشت را به فرم اصلی کار خود برگردانده است و این کار کار ارزشمندی بوده است.

 

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود با شوخی و کنایه افزود: باشت امام جمعه آرامی دارد و آرام صحبت می‌کند، فرمانداری دارد که با ما آرام صحبت می‌کند، شهردارتان هم آرام صحبت کند اشکال ندارد(خنده حضار)

 

تاج‌ گردون ادامه داد: شهردار باید عملیاتی باشد و همه با او هماهنگ باشند و به او کمک کنند، همه ما بلاخره دارای ضعف هستیم در مورد تعاملات همه باید باهم کار کنیم، مدیریت و کارکرد مدیریتی ضوابط خود را دارد.

 

وی عنوان کرد: یک جایی تندی خوب است و در جای نیز باید با آرامش کار را جلو برد زیرا زمان می‌گذرد باید بدانیم به چه شکلی به جلو گام برداریم.

 

تاج‌گردون در  بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اعتبار جور کردن کار ساده‌ای نیست، افزود: شهردار قبلی آقای برازنده و آقای موسوی این موضوع را بهتر می‌فهمند و اینکه برای یک پروژه پول جذب کردن کار سختی است.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با شوخی تصریح کرد: شهردار محترم باشت راه استفاده از جذب اعتبارات را بلد است مثلا وقتی در اتاق فلانی می‌رود مثلا می‌گویند من از طرف تاجگردون آمده‌ام آن مسئئول هم زنگ می‌زند که یک آدمی آمده انگار چماق به دست قصد دارد آدم را بزند و می‌گویند تاجگردون شما که آدمی آرام هستید اما این می‌خواهد آدم را بزند و من میگویم اشکال ندارد زود اعتبار بدهید برود و گرنه شما را می‌زند.(خنده حضار)

 

 

تاج‌گردون ادامه داد: یکی مثل ایشان بلد هست و یکی بلد نیست اکنون سهمیه قیر باشت هزارتن است اما شهرهای همجوار ۱۵۰ و ۲۰۰ تن سهیمه گرفته‌اند، ایشان از یادداشت من تماس من و .. استفاده می‌کند و تلاش می‌کند و استفاده می‌کند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران