تازه های سایت

26. اسفند 1396 - 14:51
لطف الله موسوی شهردار باشت:
مدیران باشت یا خواب هستند یا خود را به خواب زده‌اند/مدیران باشت با یک اولتیماتوم مدیران کل،از ترس پای تلفن جان می‌دهد/گلایه شهردار باشت از استاندار!
شهردار باشت خطاب به تاج‌گردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: چند موضوع را با شما در خصوص یادآوری ادامه کار بیان می‌کنم، اول اینکه مدیران شما یا خواب هستند یا خود را به خواب زده‌اند، اگر در خواب هستند آنها را بیدار کنید و اگر خود را به خواب زده‌اند کاری دیگر انجام دهید.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  ظهر امروز مراسم کلنگ‌ زنی و افتتاحیه طرح‌های شهرداری باشت که با حضور غلامرضا تاج‌گردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، عزیر فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان باشت برگزار شد.

 

لطف‌الله موسوی  اظهار کرد"پروژه‌های عمرانی شهرداری باشت که امروز کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود عبارتند از:  افتتاح ساختمان اداری و تجاری شهرداری باشت در ۵ طبقه که ۳ طبقه آن تجاری و ۲ طبقه نیز براساس نیازمندی‌های شهرداری باشت به ویژه مهمانسرا و یک طبقه نیز برای شورا تعریف شده است.

 

 

وی افزود: از آغاز به ساخت این ساختمان ۱۰ سال می‌گذرد اما همکاران ما توانستند ظرف مدت ۳ ماه این ساختمان را با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات جاری شهرداری احداث و تکمیل کردند.

 

موسوی تصریح کرد: با توجه به فضای کم ساختمان شهرداری و کمبود جا برای پرسنل شهرداری باشت ساختمان جدیدی با اعتبار ۲۸۰ میلیون تومان تعمیر، بازسازی و آماده شده است.

 

شهردار باشت در ادامه گفت: با توجه به اینکه باشت فاقد ساختمان مجهز آتش‌نشانی و در خور این شهر بود، احداث ساختمان جدیدی با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از محل هزینه و منابع جاری شهرداری آماده شده که با نام ایستگاه شهدای آتش‌نشان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

موسوی پروژه کلنگ‌زنی بلوار شفا با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان، کلنگ‌زنی ترمینال باشت با اعتبار ۱ میلیارد تومان، فاز دوم پارک مالیات با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان،  پارک تپه‌ای با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، فرش و موزاییک کاری بلوار ۴۵ متری با اعتبار ۴۰۰ میلون تومان، زیرسازی و آسفالت بلوار آزادگان با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و رونمایی خیابانی با عنوان شهید ایوب مظفری از شهدای کشتی سانچی را از دیگر پروژه‌های عمرانی  شهر باشت عنوان کرد.

 

وی با بیان ضرب‌المثل چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است، گفت: در خصوص عملکرد سه ماهه پرسنل شهرداری باشت به همین ضرب‌المثل بسنده می‌کنم، این پرسنل تا پاسی از شب پای کار هستند و از  تلاش در خصوص عمران و آبادانی شهر  کوتاهی نکرده‌اند و نخواهند کرد و انجام این امورات را وظیفه خود می‌دانند.

 

 

شهردار باشت در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از غلامرضا تاج‌گردون در خصوص جذب و اعتبارات و چانه‌زنی در سطح ملی و استانی برای بودجه شهرداری افزود: از نماینده مردم گچساران و باشت تشکر ویژه داشته و خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم.

 

 

موسوی در ادامه خطاب به تاج‌گردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:  چند موضوع را با شما در خصوص یادآوری ادامه کار بیان می‌کنم، اول اینکه مدیران شما یا خواب هستند یا خود را به خواب زده‌اند، اگر در خواب هستند آنها را بیدار کنید و اگر خود را به خواب زده‌اند کاری دیگر انجام دهید.

 

 

وی افزود: در میان مدیران شهرستان افرادی وجود دارد که اگر مدیرکلی پشت تلفن یک اولتیماتوم و دستور ی بدهد مدیر شما از ترس پای تلفن جان می‌دهد و فکر می‌کند مدیر کل یک قدمی ایستاده و قصد قورت دادن وی را دارد.

 

 

موسوی عنوان کرد :مدیران ترسو به درد کار شما نمی‌خورد و برای مردم هم نمی‌توانند کار کنند.

 

 

شهردار باشت در ادامه افزود: مدیرانی در شهرستان هستند که اصلا پای کار نیستند و تنها زمان را نگاه کرده و به حقوق و مزایا، پاداش، اضافه‌کاری به حق یا ناحق فکر می‌کنند، تدبیری بیندیشید.

 

 

موسوی عنوان کرد: آقای تاج‌گردون توصیه ما این است که علی‌رغم توانمندی شما که ۶ سال از آن می‌گذرد ولی تاکنون اداراتی به ادارات شهرستان اضافه نشده است که می‌توان به اداره امور مالیاتی، ثبت اسناد، آب منطقه‌ای، اداره برق که هنور مستقل نشده است، اشاره کرد.

 

 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای استاندار ما دوست داشتیم در این جمع صمیمی حضور داشته باشید اما توفیقی حاصل نشد اما انتظار می‌رفت پس از ۵ ماه گذشتن از سکانداری سکان استانداری  به شهر باشت سر زده و از نزدیک پای درددل‌های مردم می‌نشستید.

 

 

 

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان گفت: این کارگزان و زحمتکشان شهرداری که در کنار شما نشسته‌اند شب و روز مشغول خدمت به همشهریان هستند، این افراد از سال ۸۹ تاکنون اضافه‌کری و پاداشی دریافت نکرده‌اند و اکنون نیازمند کمک‌های شما هستند.

 

 

شهردار باشت در ادامه ضمن تشکر از غفاری، مدیرکل مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:  وی به دلیل برگزاری مراسم موفق به حضور در این مراسم نشد و خواست تا از حضار عذرخواهی شود.

 

 

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: با دو گروه از مردم سخن دارم گروه نخست مدیران کل استانی که در جلسه حضور دارند یا از طریق رسانه‌ها سخنان مرا می‌خوانند، آیا گواهی می‌دهید شهر باشت با قدمت‌ترین شهر این استان است؟ آیا گواهی می‌دهید شهر باشت پر از ثروت نهفته و فرصت‌های سوخته شده است؟ آیا گواهی می‌دهید که جوانان این دیار در صحنه‌های مختلف و هنگامه‌های نیاز  همیشه بی‌توقع در میدان بوده‌اند؟آیا شجاعت و غیرت جوانان این شهر را در طول ۸ سال دفاع مقدس گواهی می‌دهید؟

 

 

شهردار باشت در بخش دیگری از سخنان خود گفت که عزیزان مسئوول ما تاهمیشه بدهکار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم تا همیشه بدهکار خون گران‌بهای شهیدان این سرزمین و دریار هستیم اما از شما طلبکاریم که باشت را نمی‌بینید.

 

 

موسوی متذکر شد: باشت آنقدر کوچک نیست که زیر پونز نقشه‌های شما گم شود و امیدوارم که باشت را در آینده بهتر ببینید و درک کنید.

 

 

وی گروه دوم مورد خطاب خود را همشهریان باشتی‌اش خطاب کرد و گفت: همشهریان و عزیزان دلم، چراها و آیاهای زیادی سال‌هاست گلوی مرا می‌فشارد و آرزو دارم یک روز که از بلندای خامی به نظاره طلوع خورشید می‌نشیند شهر و دیاری را ببینم آباد با مردمانی شادمان و امیدوار و اما این چراها مربوط به من و شماهاست.

 

 

موسوی ادامه داد: چرا سرمایه‌های اصلی خود را فراموش کرده‌ایم؟ چرا بالاترین کوچ نخبگان از ان ما است،؟ چرا تاریخ و فرهنگ و تمدن خود را فراموش کرده‌ایم؟ چرا برچسپ ناامنی به دیار ما خورده است؟ آیا دیگران باید برای ما کاری بکنند؟ چرا دست به زانوی خود نمی‌گیریم و برنمی‌خیزیم؟چرا از تخریب همدیگر دست برنمی‌داریم؟

 

 

شهردار باشت یاداور شد: ما دست به دست هم نمی‌دهیم به هم پشت کرده‌ایم به فرهنگ، فردا و فرزندان خود و تا این پشت به هم کردن‌ها به دست در دست هم گذاشتن‌ها تبدیل نشود برای دیارمان چراغی روشن نمی‌شود.

 

انتهای پیام/سجادی

نظرات کاربران