تازه های سایت

28. اسفند 1396 - 10:58
بیانیه ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سال نو منتشر شد
جلسه ماهیانه ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی باشت و در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛   جلسه ماهیانه ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی باشت و در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

 

در این جلسه ائمه جمعه شهرهای مختلف استان موضوعاتی را مطرح و راجع به آنها نظر داده شد و در پایان این نشست نیز بیانیه ای صادر شد.

 

در بیانیه ائمه جمعه استان آمده است:

۱- ائمه جمعه استان ضمن عرض تسلیت به مردم استان به خصوص بازماندگان سانحه هوایی پرواز تهران – یاسوج از زحمات مسئولان کشوری و استانی ، استاندار، مسئولین سپاه، ارتش، نیروهای انتظامی، هلال احمر و کوهنوردان، صدا و سیمای مرکز استان که در زمینه پوشش لحظه به لحظه اخبار این حادثه، از بدو وقوع حادثه تا کنون انجام داده اند، از مسئولین درخواست می نمایند که در زمینه رفع مشکلات فرودگاهی، هواپیما و جاده های استان به وعده های داده شده عمل نموده زیرا مردم کماکان منتظر عمل به وعده ها هستند.

 

۲- در مورد اتفاقات صورت گرفته در گچساران و تریبون نماز جمعه که در فضای مجازی نیز بازتاب یافته اعلام می دارد که امام جمعه محترم شهر گچساران مسائلی را مطرح کرده که براساس مستندات و مدارک، این سخنان نشان از دلسوزی ایشان داشته و مسائلی که طرح شده براساس حکمت بود که لازم است مسئولین محترم به این مسائل توجه نمایند.

 

۳- در آستانه سال جدید ضمن تبریک به همه ملت ایران و مردم استان ، با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد استانی صد درصد شیعه است و مردم ما نیز احترام زیادی برای ائمه قائلند به دلیل تقارن روز اول سال ۹۷ با شهادت امام هادی «ع» می طلبد که حرمت این روز نگه داشته شود.

 

۴- در پایان از کلیه مسئولینی که برای رفاه  و آسایش مردم تلاش می نمایند قدردانی و سالی توأم با عزت و افتخار در سایه امام زمان «عج» و راهنمایی های مقام معظم رهبری برای ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی آرزومندیم.

 

نظرات کاربران