تازه های سایت

2. فروردين 1397 - 11:48
"چرم مریخی" و یک ایده برای تحقق اقتصاد مقاومتی؛
کیف های چرمی دست دوز منبع درآمد یک زوج جوان/ایده های کارآفرینی با حمایت از کالای ایرانی نتیجه بخش می شوند+تصاویر
یک زوج جوان با تولید کیف های چرمی دست دوز منبع درآمدی برای خود ایجاد کرده اند و معتقد هستند که ایده های کارآفرینی با حمایت از کالای ایرانی نتیجه بخش می شوند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  شب گذشته بود که رهبر معظم انقلاب همزمان با آغاز سال 1397 عنوان سال جاری را "حمایت از کالای ایرانی" نام نهادند و این گونه بر استمرار حمایت از اقتصاد مقاومتی در راستای پویایی این حوزه و رفع معضل بیکاری تأکید داشته و دارند.

 

رهبر معظم انقلاب سال های سال است بر اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی به عنوان راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و نسخه شفا بخش اقتصاد کشور تأکید دارند و این عنوان حکمیانه نیز که مخاطب آن هم مردم هستند و هم مسئولان می تواند سرلوحه تمامی امور با ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی باشد.

 

بی تردید معرفی فعالان حوزه کارآفرینی چه خورد و چه کلان می تواند زمینه ساز مهیا ساختن بسترهای لازم فکری و فرهنگی برای تحقق این مهم باشد، از این رو به گفت و گو با زوج جوانی نشستیم که تقریبا چند ماهی می شود به تولید انواع کیف پول های چرمی زنانه روی آورده اند.

و این گونه همزمان با شغل اصلی مرد خانه در خارج از خانه، در منزل نیز به تولید کیف مشغول هستند، فکری اقتصادی با بهره گیری از هنر دست، آقای زنگنه و همسرش خانم مریخی معتقد هستند باید تفکر کارآفرینی در جامعه رشد پیدا کند، چرا که با فرهنگ سازی و تفکر اقتصادی می توان بر مشکلات معیشتی غلبه کرد.

 

کیف های پول های چرمی زنانه دست دوز آنان در طرح ها و رنگ های متنوعی است و مورد پسند برای هر سلیقه ای، آنان برای اینکه حتی بازار فروش مناسبی از همین ابتدای امر برای تولیدات خود پیدا کنند، آن را در بسته بندی های مناسب که با مقوا آماده کرده اند قرار می دهند و نام برندشان را هم "چرم مریخی" گذاشته اند.

طرح مورد نظر بر روی مقوا با همین عنوان است که طراحی و سپس آن را پرینت گرفته اند.

زنگنه معتقد است کارآفرینی می تواند با سادگی هرچه تمام و از امکانات موجود و حتی محدود شکل بگیرد، اما برای توسعه کارشان نیازمند بازار فروش مناسب، حمایت مسئولان و البته اعتماد مردم به آنان برای خرید تولیداتشان هستند.

مریخی هم می گوید این کیف های چرمی کیفیت بالایی دارند و می تواند رضایت مشتری را جلب کند، او ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان از تولیدات کیف چرمی داخلی حتی بتوانند در سال جاری بر کسب و کار خود رونق ببخشند.

او معتقد است، کارآفرینی، ایده، حمایت مسئولان و جلب رضایت مردم را می خواهد و بس و یک ماهی هم می شود که انواع مختلف کیف های چرمی تبلت جیب مخصوص گوشی و هندزفری روی آورده اند.

به گزارش رودآور؛ امید آن که در سال جاری با حمایت از کالاهای ایرانی همگی ما بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای پویا ساختن اقتصاد کشورمان برداریم.

رودآور/

انتهای پیام/

نظرات کاربران