تازه های سایت

30. فروردين 1397 - 9:55
فرمانده بسیج شهرستان باشت:
کاهش نقاط آسیب پذیر اقتصادی و عدم فلج کردن اقتصاد کشور توسط دشمن در حمایت از اقتصاد درون زاست
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت:با حمایت از اقتصاد درون زا، نقاط آسیب پذیر اقتصادی کاهش می یابد و دشمن قادر به فلج کردن اقتصاد کشور ما نیست.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در گفتگوی اختصاصی با  چرام و با اشاره به شعار سال بیان کرد:با توجه به مشکلات اقتصادی چندسال اخیر مشاهده می‌کنیم که رهبر انقلاب شعار سال را در حوزه اقتصادی انتخاب می‌کنند.

 

 

 سرهنگ رضا زاده،افزود: از ابتدای رهبری مقام عظمای ولایت بیان می‌شد که برای پیشرفت در حوزه اقتصادی و آسیب پذیری کمتر مقابل دشمنان،باید وابستگی خود را به نفت کاهش دهیم.

 

 

وی افزود:رهبر انقلاب بیان می‌کردند که باید بر روی فرآورده های دیگر نفت کار شود تا علاوه بر افزایش صادرات، اقتصاد ما نیز رونق گیرد.

 

 

 این مسئول در ادامه عنوان کرد: ولی سرانجام در آن دوران بنابر دلایلی فرمایش رهبر انقلاب به نحو مطلوب جدی گرفته نشد زیرا این مورد به دور تصور بود که زمانی از اقتصاد نفتی رهایی یابیم.

 

 

رضازاده، در ادامه گفت: سالها گذشت و مشاهده می کنیم که رهبر انقلاب بر اساس مسائلی همچون تحریم ازسوی دشمن و نقاط ضعف اقتصادی، چند سال اخیر را در حوزه اقتصادی نامگذاری می‌کنند.

 

 

وی، اظهار کرد:تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است.

 

 

فرمانده ناحیه بسیج شهرستان باشت به شعار سال ۱۳۹۷ اشاره کرد و گفت: ما با حمایت از کالای ایرانی، هم اشتغال زایی را بالا می بریم و هم صادرات افزایش می یابد.

 

 

وی افزود:با حمایت از اقتصاد درون زا، نقاط آسیب پذیر اقتصادی کاهش می یابد و دشمن قادر به فلج کردن اقتصاد کشور ما نیست.

 

 

 این مسئول، در ادامه گفت: شعار حمایت از کالای ایرانی مستلزم نظارت بر تولید و کیفیت،دادن تسهیلات برای تولید و همچنین رعایت حقوق مصرف کننده است.

 

رضازاده در ادامه گفت:نظارت بر قیمتها،کیفیت و استاندارد سازی،تبلیغ کالاهای با کیفیت داخلی، برجسته سازی بعد اعتقادی و دینی شعار سال بعنوان امر ولی فقیه و لزوم اطاعت از آن و واگذاری پروانه های تولیدی جدید به افراد واجد شرایط و دارای صلاحیت تخصصی و اخلاقی از الزامات کاربردی نمودن شعار سال است.

 

 

 

وی، در پایان افزود: از طرفی ما به عنوان یک شهروند ایرانی باید مسئله تولید ملی و حمایت از کالا و سرمایه‌های کشور را در ذهنمان نهادینه کنیم تا باعث حرکت رو به جلو شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران