تازه های سایت

24. خرداد 1397 - 9:44
فرماندار باشت:
لزوم فرهنگ سازی استفاده از منابع آب در شهرستان باشت/ آمادگی تمام دستگاه های اداری جهت مقابله با آتش سوزی+تصاویر
فرماندار باشت گفت: بروز مشکلات کم آبی از قبل پیش بینی می شد و در همین راستا برنامه ریزی های مدونی صورت گرفت تا بتوان از بروز کم آبی بویژه آب آشامیدنی جلوگیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ جلسه شورای اداری شهرستان باشت با حضور فرماندار و رئیس ادارات شهرستان برگزار شد.

 فرماندار باشت در جلسه شورای اداری شهرستان که با محوریت ویژه آمادگی تمام دستگاه های اداری جهت آمادگی و مقابله با بحران های آتش سوزی و تنش کم آبی در محل فرمانداری برگزار شد به نقش برنامه ریزی اشاره و افزود: برنامه ریزی مدون و آمادگی جهت شرایط  بحرانی از اولویت های مدیران در جلوگیری و کنترل بحران های پیش رو باشد.

حسینی افزود: با آغاز فضل گرما یکی از مشکلات پیش رو آتش سوزی می باشد که لازم است تمامی دستگاه های اداری شهرستان خاصه دستگاه های متولی آمادگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: ایجاد آتش بر ،افزایش گشت های منابع طبیعی ،اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی در جهت صیانت از منابع طبیعی می تواند گام های اساسی در پیشگیری از آتش سوزی داشته باشد.

 

مقام ارشد اجرایی شهرستان باشت به مشکلات کم آبی اشاره و افزود : بروز مشکلات کم آبی از قبل پیش بینی می شد و در همین راستا برنامه ریزی های مدونی صورت گرفت تا بتوان از بروز کم آبی بویژه آب آشامیدنی جلوگیری کرد.

حسینی به اعتبارات تخصیص یافته به حوزه منابع آب اشاره و افزود: در سال گذشته قریب 35میلیارد جهت رفع مشکلات آبی در نظر گرفته شد که اخیرا نیز 20 میلیارد ریال جهت ترمیم و بهسازی خطوط انتقال آب شهری اختصاص داده شده است.

وی افزود: با همکاری بنیاد برکت با اختصاص اعتبار 50 درصدی طرح های آبی از طرف دولت  این نهاد نیز متقبل شد که مابقی اعتبارات را تامین نماید و اقدامات مناسبی صورت گرفت.

فرماندار باشت به لزوم فرهنگ سازی استفاده از منابع آب اشاره و گفت: لازم و ضروریست نیز مردم در مصرف بیهنه آب تلاش نمایند و در بخش کشاورزی نیز به سمت محصولات کم آب و مکانیزه شدن حرکت نماییم.

 

 

نظرات کاربران