تازه های سایت

24. خرداد 1397 - 15:47
توضیحات مدیرعامل شرکت مخابرات استان در خصوص وضعیت نامناسب اینترنت در باشت
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در خصوص گلایه مندی شهروندان باشتی از اینترنت و انتن دهی خطوط همراه توضیحاتی را ارایه داد.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه پایگاه خبری باشت نیوز؛ در خصوص گلایه مندی شهروندان باشتی از نبود اینترنت و آنتن دهی خطوط تلفن همراه توضیحاتی را ارایه داد.

 

افتخاری  گفت: چند روز است که  پهنای باند مورد  نیاز اینترنت در باشت و روستاهای اطراف آن تامین شده است و از نظر اینترنت مشکلی در این بخش ها وجود ندارد اما تا وقتی که بخواهد پایدار شود کمی زمان می برد و باید تحمل کنند.

 

وی بیان کرد: برخی ها سیم کارت جی اس ام دارند و می خواهند با قرار دادن در تاکسی در نقاط مختلف شهر حرکت کنند در حالی که جی اس ام متعلق به نقطه خاصی است و نمی توان از آن به عنوان همراه استفاده کرد.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در روستاهای اطراف باشت مشکل خاصی وجود ندارد و اینترنت و آنتن دهی  این مناطق برقرار است پهنای باند این مناطق تامین شده است هر چند که قبلا نیز این پهنای باند وجود داشت اما کمتر بود که اکنون بهتر شده  و کافی است.

 

افتخاری تصریح کرد: مردم اگر در خصوص اینترنت و انتن دهی خطوط گله و شکایتی دارند می توانند با شماره تلفن 9990 تماس بگیرند  و با راهنمایی هایی که داده می شود می توانند مشکلات خود را از جمله سرویس آنتن دهی و اینترنت و سایر موارد را گزارش دهند که بعد از گزارش به استان منتقل می شوند و ما نیز بررسی های لازم را انجام می دهیم.

 

وی ادامه داد: در چند ماه اخیر بسیاری از روستاهای استان حتی روستاهای دور افتاده مثل جاورده، کوه گروس باشت، مظفرآباد لیشتر و دشت روم جزء مناطقی هستند که با توجه به اینکه میزان مصرف اینترنت زیادی دارند، اینترنت آنها تری جی شده است . این درحالی است که تعهدات شرکت مخابرات ایران در محدوده شهرستان هاست.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: مردم برای داشتن اینترنت پر سرعت باید با 9990 تماس بگیرند مطالبه کنند و با توجه به تعداد این تماس ها و مطالبات همراه اول  تصمیم می گیرد و می گوید که فلان نقطه تری جی یا فور جی شود ما نیز اقدام می کنیم این تصمیمی گیری تنها بر اساس میزان مصرف مردم است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران