تازه های سایت

8. تير 1397 - 20:45
بیانیه اصناف و بازاریان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اقدامات اخلال گران اقتصادی
اصناف و بازاریان کهگیلویه وبویراحمد درمحکوم کردن عده ای فرصت طلب که از شرایط موجود سوء استفاده کنند، بیانیه ای صادر کردند و ضمن محکوم کردن این اقدامات، وفاداری به نظام اسلامی را مورد تاکید قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛به نقل از  صبح زاگرس اصناف و بازاریان کهگیلویه وبویراحمد درمحکوم کردن عده ای فرصت طلب که از شرایط موجود سوء استفاده کنند، بیانیه ای صادر کردند و ضمن محکوم کردن این اقدامات، وفاداری به نظام اسلامی را مورد تاکید قرار دادند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در روزهای اخیر تحرکات گروهی از اخلال گران اقتصادی با هدف ضربه زدن به نظام اسلامی در فضای عمومی کشور با بهره گیری از فضای مجازی شکل گرفته است؛اصناف ولایت مدار استان ضمن اعلام وفاداری به نظام اسلامی اعلام همبستگی با اصناف همیشه در صحنه تاکید می نماید:

۱.اصناف همیشه واسه مدار بوده و وابسته به ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود و چنین حرکتهایی را که باعث سلب و آرامش جامعه می گردد را محکوم نموده و ناپسند می داند.

۲.حرکت اخیر عده ای سود جو و ضد امنیت و ارامش کشور هرگز از اصناف ولایت مدار نبوده زیرا بازاریان و اصناف با تقدیم ۶۴هزار شهید در دوران دفاع مقدس وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی امام راحل و رهبری و همچنین ارزشهای انقلاب نشان داده اند.

۳.تعدادی از روسای اتحادیه های صنفی که ناظر این حرکتها بوده اند گواهی دادند که این افزاد هرگز صنفی نبودند و تنها قصد داشتند امنیت بازار را بر هم بزنند و آب در آسیاب دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بریزند.

۴.شورای اصناف نه تنها این حرکت را خارج اژ دایره اصناف می داند بلکه اعلام می کند اخلال گران با این حرکت ها هرگز نمی توانند ذره ای از ارزشهای انقلاب و اهداف مقدس بازاریان و اصناف به انقلابشان بکاهند.

 

۵.جامعه صنفی ضمن محکوم کردن مجدد این حرکت تاکید می کند که بازاریان و صنوف کشور از امین ترین و صادقترین افراد به انقلاب و نظام بوده و هرگز اجازه نخواهند داد مشتی فرصت طلب ضد دین و کشور بخواهند با آبرو اعتبار بازار و اصناف بازی نماید و از طرفی به بهانه خوش خدمتی سوژه ای برای رسانه های استکبار جهانی درست نماید.

۶.اصناف و بازاریان استان تاکید می کنند که تنها راه برون رفت وضعیت موجود توجه به معیشت مردم و اجرایی نمودن اصول اقتصاد مقاومتی مورد تاکید و تایید مقام معظم رهبری است. لازم است همگان اژ جمله دولت مردم و بازار در راستای اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی و استقرار بیشتر قوانین اسلامی و فقه متعالی شیعه در بازار تلاش دوچندان نمایند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران