تازه های سایت

12. تير 1397 - 9:51
برگزاری نمایشگاه بازار را به تعطیلی می کشاند/افزایش قیمت ها ناشی از ضعف مدیریت و نظارتی دستگاه هاست
سید باقر افشین با انتقاد ازبرگزاری نمایشگاه ها درشهردهدشت گفت: برگزاری نمایشگاه ها باتوجه به رکود بازار دهدشت غیرضروری است و با اینگونه اقدامات عملا به تعطیلی بازار کمک می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ به نقل از چرام، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه درنشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان گفت: کمبود کالا دربازار وجود ندارد اما افزایش قیمت ها سبب نگرانی مردم شده و بازرسان اداره صنعت و معدن بازرسی های خود را برای برخورد با صنوف متخلف دوچندان کرده اند.

 

سید باقر افشین با اشاره به گرانی های اخیر در بیشتر اجناس به ویژه لوازم یدکی خودرو ، لوازم خانگی، کاغذ و لاستیک اظهار کرد: بیشتر این افزایش قیمت ها ناشی از ضعف های مدیریت نظارتی دستگاه هاست و اگر نظارت ها شفاف و مسایل سیاسی دخیل نباشد بازار به آرامش می رسد.

 

وی افزود: سودجویی فروشندگان را در این زمینه نباید بی تاثیر دانست.

 

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با انتقاد از برگزاری نمایشگاه ها درشهر دهدشت نیز گفت: برگزاری نمایشگاه ها باتوجه به رکود بازار دهدشت غیرضروری است و عملا با اینگونه اقدامات به تعطیلی بازار  کمک می کنیم.

 

افشین بااشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی وابسته به اداره میراث فرهنگی کهگیلویه نیز خاطرنشان کرد:دهدشت موقعیت گردشگری ندارد و تجربه نشان داده به جای عرضه محصولات محلی و بومی، شاهد به فروش رساندن محصولات چینی هستیم.

 

وی از برگزاری این نمایشگاه انتقاد کرد وگفت:علی رغم اینکه مصوب شده جمعا ۵۰ غرفه بومی وغیربومی درسالن مدیریت بحران صنایع دستی خود را عرضه کنند اما مسئولان برگزاری این نمایشگاه از ۱۷۰ غرفه در مکان دیگری سخن می گویند.

 

افشین در ادامه گفت: متاسفانه با این قبیل رفتارها مصوبات کارگروهی نیز نادیده گرفته میشوند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران