تازه های سایت

19. تير 1397 - 17:10
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی:
کارهای کوچک برای مردان بزرگ نیست و خجالت می کشم/محدود بودن بودجه دولت برای عدم انجام کار پذیرفته نیست
عدل هاشمی پور: کارهای کوچک برای مردان بزرگ کار نیست و از کارهای کوچک دوکیلومتر و سه کیلومتر خجالت می کشم چراکه این کارهای کوچک را باخمس و زکات وصرفه جویی در ادارات انجام میدهند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی در میان مردم روستاهای سادات امام زاده علی(ع) گفت:بسیارخوشحالم در جمع مردم خوب سادات قراردارم اما باتوجه به بازدید بعمل آمده،مصوبات سال قبل جهادکشاورزی کارهایی انجام داده و این باعث سرافرازی و روسفیدی ما شده و از مدیرکل راه وشهرسازی می خواهم که این جاده را به پیمانکار واگذار کند تا مشکلات مردم حل شود.

 

 

وی افزود:این پروژه نیاز به پیگیری و نظارت مداوم دارد که از پیگیری ها و نظارت مسئول اداره راه وشهرسازی شهرستان چرام تشکر دارم و وی رابه خاطر پیگری مطالبات مردم  حوزه انتخابیه بسیاردوست می دارم.

 

نماینده شهرستان های چهارگانه اظهار کرد:کسانی که در اینجا زندگی می کنند،هرچه من صحبت کنم چون دومین مرحله شده وکارها انجام نشدند،دیگر اعتماد نمیکنند و می گویند حرف ها ومصوبات مثل گذشته بدون نتیجه است.

 

وی باتشکر از همراهان و مسئولین عنوان کرد:باتوجه به سفر یکسال گذشته فرماندار چرام، امور عشایر کهگیلویه، راه وشهرسازی، جهادکشاورزی با منابع محدود دولت، کارهایی را برای مردم انجام دادند اما اینکه منابع دولت محدود هست و کار را انجام ندهیم،نوجیه پذیرنیست.

 

عدل هاشمی پورگفت:چیزی که من را خوشحال می کند این است که بعد از سفر در حوزه انتخابیه خود کارها و پروژهای جدیدی ببینم .

 

 

وی ادامه داد:جهادکشاورزی بعداز یک سال مشغول فعالیت است وحضور مجموعه همراه دال برفعالیت ادارات است.

 

هاشمی پور گفت :کارهای کوچک برای مردان بزرگ کار نیست و از کارهای کوچک دوکیلومتر و سه کیلومتر خجالت می کشم چراکه این کارهای کوچک را باخمس و زکات وصرفه جویی در ادارات انجام میدهند.

 

عدل هاشمی پورعنوان کرد:فرماندار چرام را حمایت خواهم کرد و در شهرستان چرام فرماندار پاسخگوی مطالبات هست.

 

نماینده شهرستان های چهارگانه در ادامه گفت:کار زیربنایی تصفیه خانه آب شرب این شهر انجام و تجهیزات خریداری شده و در کمترین زمان تجهیزات نصب می شود.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی درمورد سالن ورزشی گفت:هیچ ریالی ازاعتبارات استانی درمورد سالن سرفاریاب هزینه نشده و هیچ اداره ای در احداث بغیر از شرکت نقشی نداشته و اداره ورزش و جوانان کار مناقصه را برگزارکرده است و نظارت و روند پیشرفت پروژه خوب است.

 

 

انتهای پیام/چرام،

نظرات کاربران