تازه های سایت

20. تير 1397 - 17:50
عدل هاشمی پور:
دانشکده صنعت و معدن چرام به حوزه انتخابیه تاجگردون منتقل نمیشود/جذب400نفر در فسفات چرام تا پایان سال جاری
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی افزود:با تمام احترامی که برای همکار و مسئولان خودم در شهرستان گچساران قائلم، دانشکده صنعت و معدن چرام به این شهرستان منتقل نمیشود زیرا مردم و ما نمی پذیریم.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛،عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری چرام،گفت: اصلاح تعرفه برق شهرستان های کهگیلویه،چرام اصلاح تعرفه برق شهرستان های کهگیلویه و چرام مردادماه انجام خواهد گرفت.

 

 

وی با بیان اینکه در هفته قبل مجوز رسمی و قانونی اصلاح تعرفه برق این شهرستان ها از وزارت نیرو دریافت و خوشبختانه به هیأت دولت ارجاع داده شد،بیان کرد:با اصلاح تعرفه برق شهرستان های مذکور به همراه شهرستان های لنده و بهمئی عضو مناطق گرمسیری خواهند شد و تعرفه برق تیرماه، مردادماه و شهریور ماه مطابق با تعرفه برق مناطق گرمسیری درج می شود.

 

 

این مسئول با اشاره به جلسه ای درخصوص دانشکده صنعت و معدن  چرام با رئیس دانشگاه استان و فرماندار چرام و با بیان اینکه بحث وابستگی این دانشکده به شهرستان گچساران مطرح شد،گفت:رئیس دانشگاه استان قرار شد که برای بازدید و مشاهده مشکلات این دانشکده به چرام بیاید و به احتمال کم اگر قرار باشد که این دانشکده منتقل شود،باید به یاسوج برود.

 

 

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی افزود:با تمام احترامی که برای همکار و مسئولان خودم در شهرستان گچساران قائلم،این دانشکده به این شهرستان منتقل نمیشود زیرا مردم و ما نمی پذیریم.

 

 

هاشمی پور با اشاره به سونوگرافی چرام گفت:چون هزینه های خرید سونوگرافی بالاست و طی جلساتی که انجام شد در زمان بندی کوتاهی به چرام منتقل میشود.

 

 

وی با بیان اینکه کارگاه فسفات چرام درحال تجهیزکارگاه هست،بیان کرد:تجهیز یعنی انتقال ماشین آلات و مهیا کردن مکان کارگاه برای فسفات چرام.

 

 

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی افزود:همچنین درخصوص جذب نیرو نیز از مرحله نصب امکانات این معدن  بصورت پلکانی شروع میشود و تا 400نفر در پایان سال جاری ادامه دارد.

 

 

 

انتهای پیام/چرام

نظرات کاربران