تازه های سایت

20. مرداد 1397 - 12:53
سعی کردم به اختلافات شورا وشهردارگچساران پایان دهم/ترسی از حضور کسی درانتخابات ندارم/سید قدرت شکست خورد!
تاجگردون گفت:موضوع اختلاف اعضای شورا با شهرداربه دراز کشیده ولی اگر خواستند من با آنها مشورت می کنم، به شدت نگران وضعیت مردم شهر هستم قصدم برای وساطت بوده ولی ۱۰ روزی می‌شود که سعی کردم مسائل را به حداقل برسانم، ولی موفق نشدم، دود این اختلافات به چشم مردم شهر می‌رود اما امیدوارم این موضوع هر چه زودتر برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛به نقل از آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون ،رئیسم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار شد در پاسخ به سوال یکی ازخبرنگاران درخصوص خبرحکم عزل شهردار گچساران،گفت: اعضای شورای شهر را مثل بنده، مردم انتخاب کرده‌اند و اعضای شورا انسان‌های عاقلی هستند ؛اما متاسفانه این مسئله کش‌دار و به دراز کشیده است.

 

وی افزود:شهردار و شورای شهر اختلاف جدی دارند که امیدواریم اختلاف آنان به حداقل برسد،سرجمع برای مردم شریف گچساران به شدت از وضع موجود و همچنین در مورد تصمیمات شهری که گرفته می شود ،ناراحت هستم.

 

نماینده گچساران و باشت درمجلس تاکید کرد: خیلی سعی کردم که به عنوان یک مسئول یا بزرگتر به اختلافات پایان بدهم، اما چند روزی است که دیگر پیگیر این قضیه نیستم و تاکنون هم نتوانسته ام اختلافات را به حداقل برسانم.

تاجگردون تصریح کرد:موضوع به دراز کشیده ولی اگر خواستند من با آنها مشورت می کنم، به شدت نگران وضعیت مردم شهر هستم قصدم برای وساطت بوده ولی۱۰ روزی می‌شود که سعی کردم مسائل را به حداقل برسانم، ولی موفق نشدم، دود این اختلافات هم به چشم مردم شهر می‌رود اما امیدوارم این موضوع هر چه زودتر برطرف شود.

تاجگردون درادامه در پاسخ به سوالی مبنی برسهم آلایندگی نفت گچساران افزود:وقتی نماینده شدم حق آلایندگی نفت را به گچساران نمی دادند،مبنای محاسبه نرخ آلایندگی را به نرخ روز قیمت نفت تغییر دادیم که ازاوایل سال گذشته تنها شهری که در کشور حق آلایندگی را دریافت کرده همین شهرستان گچساران است که به شهرداری و دهیاری ها تعلق گرفت.

نماینده گچساران و باشت در ادامه در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر پاسخگویی به برخی منتقدانش از جمله آقای "پاکدل"، گفت: هر خبرنگاری در عرصه رسانه خود فن خاص خودش را دارد و من نیز فن خودم را دارم،اگر نقد بر این باشد که مرا نقد کنند که ضعف‌هایم را بگویند تا آنها را اصلاح کنم اگر به این نتیجه رسیدم که ضعفی دارم نسبت به رفع آن اقدام می‌کنم.

نماینده گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: اگر نقدی شود که با آن نقد فضایی کسب کنند و حرف‌های بزنند که بگویند ما چیزی گفته‌ایم این حداقل حق را برای من قائل شوید که به موضوع ورود نکنم.

تاجگردون نیز درادامه در پاسخ به اینکه، آیا فکر نمی‌کنید عذرخواهی خاتمی و اراِئه راهکارهای ۱۵ گانه برای بهبود شرایط کنونی اقتصاد اقدامی برای ترمیم وضعیت متزلزل سیاسی اجتماعی اصلاح‌طلبان در نتیجه حمایت از دولت نارکارآمد روحانی بوده است؟، اظهار کرد: باید بپذیریم عامل اصلی پیروزی روحانی در انتخابات جریان اصلاح‌طلبان و ورود خاتمی بود که قاعدتا باید یک اظهارنظری بکند.

وی با اشاره به ۱۵ راهکار خاتمی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور گفت: شخصا اعتقاد دارم باید روی نقاط اشتراک این راهکارها باید کار کرد که از این ۱۵ راهکار حداقل ۱۲ راهکار نقاط اشتراک دو جریان است،اگر نظام قصد موفق شدن را دارد که باید تلاش کند که موفق بشود بایداشتراکات راهکارهای خاتمی را بگیرند و بر نقاط مشترک آن کار کنند نمی‌گویم بپذیرند، می‌گویم کار کنند.

تاجگردون تصریح کرد: حتما از منظر بهتر شدن فضای سیاسی واجتماعی یک گام به جلو خواهد بود اما اینکه تخطئه کنند و کنار بگذارند هر جریانی جریان اصولگرا باید بداند یک گروه کامل کنار گذاشته شود.

وی ادامه داد: یک جمله که خاتمی دارد به نظرم که این جمله کلیدی نقطه حداکثری جریانات است به نظر من جریان اصولگرایان و این جریانی که کشور را اداره می‌کند این جمله کلیدی آقای خاتمی را باید در نظر داشته باشد که میدانم مد نظر دارد و روی آن کار می کنند و شاید هم بیان این جمله خاتمی نشان‌دهنده یکسری مذاکرات قبلی است، خاتمی گفت که تا اصلاح‌طلبان هستند فکر براندازی را باید کنار بگذاریم.

تاجگردون افزود:یعنی اصلاح‌طلبان و اصلاح‌طلب واقعی دنبال براندازی نظام نیستند و باید برای دوام بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اصلاح‌طلبان را به کمک بگیریم.

وی درادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص حضور سید قدرت الله حسینی درانتخابات آینده مجلس گفت: سید قدرت حسینی دوست خوب من است و در انتخابات سال آینده از ورود همه چهره های شایسته جهت ورود و کاندیداتوری در حوزه انتخابیه استقبال خواهم کرد.

تاجگردون تصریح کرد:ترسی از حضور کسی ندارم،سید قدرت حسینی شکست خورد تا پیروز شد و تاجگردون هم شکست خورد تا پیروز شد.نباید از شکست ترسید.

نماینده گچساران و باشت درمجلس درادامه در پاسخ به سوالی درخصوص عملکرد مدیرانش درشهرستان اظهارکرد:اینکه مدیران خودشان را پشت طوایف قائم می کنند را رد نمی کنم وبه فرماندار هم عرض کردم که مدیر ضعیف نباید باشد.

وی درادامه درپاسخ به سوالی درخصوص استیضاح وزیرکار گفت:به ربیعی(وزیر کار) گفتم دیگر دنبال استیضاح شما نخواهم رفت زیرا مجلس در استیضاح قبل که استیضاح بر حقی بود خوب عمل نکرد.

تاجگردن تصریح کرد:چیزی که باعث شد در مراسم استیضاح دیروز مجلس حضور نیابم این بود که دوستان آقای ربیعی تلاش کردند جو مجلس را قومیتی که یک طرف پزشکیان و طرف دیگر من نیزبحث قومیتی راه بیاندازند.

وی افزود:آقای ربیعی پشت تریبون مجلس اظهاراتی در مورد "پورابراهیمی" بیان کردند شک نکنید اگر در مورد من چیزی داشتند بیان می کردند.

نماینده گچساران و باشت درمجلس درادامه با اشاره به لیست جذب نیرو در شرکت نفت گفت:در لیست ۱۴۰نفری که اخیرا جذب نفت و گاز گچساران شد به مراتب انصاف بیشتر از لیست 500نفری که چند سال پیش جذب شدند رعایت شدبنابراین حرفی از آن لیست نزنید.

وی درادامه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه شما در صفحه شخصی خود عنوان کرده که عمدا غیبت کرده‌اید تا در جلسه استیضاح وزیر کار حضور نداشته باشید اما شما در روز قبل نیز درخصوص حصرسران فتنه که در مجلس عنوان شدباز هم حضور نداشتید؟ ،اظهار کرد: من در آن روز بنا به دعوت وزیر اطلاعات جهت معارفه مدیرکل اداره اطلاعات استان ایشان را همراهی کرده‌ام.

وی ادامه داد: اگر در تهران بوده‌ام در چند جلسه باید حضور داشته  وناخودآگاه در مجلس در جلسه استیضاح وزیر و حصر سران فتنه حضور نمی‌یافتم آن هم به دلیل شرکت در جلسات دیگر.

نماینده مردم گچساران و باشت  با بیان اینکه موضوع حصر باید حل شود و روشی دیگر باید جایگزین شود، خاطرنشان کرد: چند سالی است که تا موضوع حصر مطرح می‌شود یکی دو نفر صحبت‌هایی را انجام می‌دهند که گویی آنها قهرمان هستند ودر ثانی رئیس دادگستری در زمینه موضوع حصر نمی‌تواند پاسخگو باشد چنان که رئیس جمهور هم می‌گوید من در این موضوع هیچ‌کاره هستم.

انتهای پیام

نظرات کاربران