6. مرداد 1399 - 12:31
رئیس شورای شهر یاسوج اقدام مجلس در رد اعتبار نامه تاجگردون را غیر قانونی خواند!!
مسعود خوبانی رئیس شورای شهر یاسوج در جلسه اعضای این شورا که با حضور مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد ،دنا و مارگون برگزار شد به رد اعتبار نامه تاجگردون از سوی مجلس یازدهم واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:مسعود خوبانی رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج صبح  روز6 مرداد در جلسه اعضای این شورا با مهدی روشنفکر نماینده دنا ،بویراحمد و مارگون  رد اعتبار نامه غلامرزضا تاجگردون را از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی غیر قانونی عنوان کرد.

به نقل از کبنا نیوز خوبانی   خطاب به مهدی روشنفکر اظهار داشت: در زمان مسئولیت آقای تاجگردون در کمیسیون برنامه و بودجه اقدامات خوبی برای افزایش بودجه استان کردند و اگر الان شاهد افزایش و تخصیص خوب بودجه هستیم، قطعاً ناشی از اقدامات آقای تاجگردون بوده است. هر چند در یک اقدام غیرقانونی و ناعادلانه ایشان را حذف کردند. وی در تمام فرایندهای نظارتی و قانونی تأیید صلاحیت می‌شود.

 وی گفت:ما از شما انتظار داشتیم که در مجلس بدون نگاه‌های قومی و منطقه‌ای حمایت ویژه‌ای از او می‌کردید. از شما توقع می‌رفت که بیشتر به این موضوع ورود می‌کردید و حمایت بهتری از آقای تاجگردون داشتید. هر چند از شما جمله‌ای را شنیدم که گفته‌اید ما فرزندان زاگرس را حمایت می‌کنیم.

 رئیس شورای شهر یاسوج با زیر سوال بردن اقدام نمایندگان  مجلس شورای  در خصوص اعتبار نامه تاجگردون  این  اقدام را نا عادلانه و غیر قانونی خواند و گفت: در خصوص اعتبار نامه تاجگردون این گلایه مندی از شما وجود دارد و شما باید بیشتر به این مسئله ورود می‌کردید. ما کاری به مسئله بویراحمد، گرمسیر و سردسیر نداریم. آقای تاجگردون یک ظرفیت ملی بود. ما از شما خواهش داریم که مسائل قومی، قبیله‌ای و جناحی را در کارهایتان دخالت ندهید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران