8. مرداد 1399 - 12:23
آخرین وضعیت جسمانی فرماندار شهرستان باشت پس از ابتلا به کرونا
مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت به تشریح آخرین وضعیت سلامتی خود پس از ابتلا به کرونا پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:کرونا، ویروسی است که وزیر، نماینده مجلس، فرماندار، استاندار، پزشک، پرستار، فعال سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا و خلاصه فقیر و ثروتمند تفاوتی ندارد و ممکن است هر فردی را مبتلا کند کما اینکه بعد از ورود به ایران هم افراد زیادی از جمله نمایندگان به این ویروس منحوس  مبتلا شدند.

 

چندی پیش مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت به این ویروس منحوس مبتلا شد و اکنون پس از گذشت چند روز پیگیر وضعیت سلامتی فرمانندار شهرستان باشت شدیم.

 

مسعود حسینی در گفتگو با این پایگا ه خبری گفت: در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده ام و برای اینکه وضعیت مطلوبتر بشود ، در قرنطینه خانگی به سر می برم  و در حال حاضر مشکل خاصی ندارم.

 

حسینی ضمن قدردانی از پیگیری  این پایگاه خبری در خصوص وضعیت سلامتی خود ادامه داد: در حال حاضر حال عمومی بنده رو به بهبودی است و با سپری کردن قرنطینه خانگی ، به زودی  ادامه فعالیت های کاری و اداری در فرمانداری شهرستان باشت  را از سر خواهم گرفت.

 

انتهای پیام/

سید مسعود حسینی  ضمن تقدیر و تشکر از پیگری  این پایگاه خبری به خاطر پیگری  از آخرین وضیت  جسمانی او گفت:در حال حاضر حال عمومی بنده رو به بهبودی است و چند روز دیگر که با سپری کردن قرنطینه خانگی ، به ادامه فعالیت های کاری و اداری در فرمانداری شهرستان باشت خواهم پرداخت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران