تازه های سایت

12. آبان 1399 - 18:14
در باشت صورت گرفت؛
بهره برداری از مجتمع تجاری خیری تدبیر ماندگار فرهنگیان باشت+تصاویر
مجتمع تجاری خیری تدبیر ماندگار فرهنگیان باشت، با حضور هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و مسعود حسینی فرماندار باشت افتتاح شد.

 به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:مجتمع تجاری تدبیر ماندگار فرهنگیان در شهرستان باشت با حضور هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و مسعود حسینی فرماندار باشت به بهره برداری رسید.

این مجتمع که همزمان با 13 آیانماه و میلاد پیامبر اسلام به بره برداری رسید،  در زمینی به مساحت284 متر مربع و اعتبار8 میلیارد ریال که 2میلیارد و پانصد میلیون ریال آن  ،توسط آقا گوهرگانی خیر هم استانی و 5 میلیارد و پانصد هزار  ریال آن از منابع  داخلی آموزش و پرورش شهرستان باشت  بود افتتاح شد.

 

در حاشیه افتتاح اغین طرح هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صبح زاگرس در باشت گفت: یکی از ظرفیت های خیلی خوب و ارزشمندی که  در قانون بودجه 99 برای  آموزش و پرورش پیش بینی شده است ،بند د تبصره بودجه  99 و آیین نامه اجرایی این بند، است  که به آموزش و پرورش اجازه داده است  فکه با حفظ سرانه آموزشی  بخشی از کاربری املاک خود را تغییر کاربری دهد و با طرح  کمیسیون ماده 5 نسبت به تغییر بخشی از کاربری املاک آموزش و پرورش  اقدام کند.

 

زارع پور در ادامه افزود: در راستای بهینه سازی دارایی ها آموزش و پرورش 61 ملک را در کل استان کهگیلویه و بویراحمد در 13 شهر منطقه ای استان ، پیشنهاد داده شد که همه  این موارد را  در شورای آموزش و پرورش مطرح شد، و قرار شد که این املاک در کمیسیون ماده 5 ثبت شود و با تغییر کار بری بخشی از این املاک موافقت شد،و تا الان  در دوجلسه کمیسیون ماده 5 یک مورد همین ملکی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم  در شهرستان باشت  تغییر کاربری داده شد  و 18 ملک نیز دز شهر یاسوج  تغییر کاربری آن  انجام شده است  .

 

وی گفت :امیدواریم بقیه املاک را در جلسات بعدی کمیسیون ماده 5 آموزش و پرورش بتوانیم تغییر کاربری دهیم ، و مورد استفاده جهت خدمات رسانی  قرار گیرد.

 

نظرات کاربران