26. آبان 1399 - 13:19
صبح امروز
نیروهای شرکتی شبکه بهداشت باشت به امام جمعه پناه بردند/رئیس شبکه بهداشت: تا پایان هفته حقوق شان پرداخت می شود
نیروهای شرکتی شبکه بهداشت باشت برای مطالبات 7 ماهه خود به دفتر امام جمعه این شهر پناه بردند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛نیروهای شرکتی  شبکه بهداشت باشت جلوی دفتر امام جمعه این شهربه خاطر عدم پرداخت مطالبات خود حضور یافتند.



این افراد که شامل  نیروهای ستاد اعزام، خدمات و تاسیسات  هستند برای چندمین بار جلوی  دفتر امام جمعه  شهر باشت حضور یافتند.



 یکی از این نیروها در گفتگو با  صبح زاگرس گفت: مدت 6ماهه است که حقوقی به بنده پرداخت نشده است، و حدود 45 نفر  هستیم که فریادمان به هیج جا نمی رسد و امروز  به امام جمعه شهرمان پناه  آوردیم.



یکی دیگر از نیروهای شرکتی شبکه بهداشت باشت افزود؛ حدود ده ماه است که  فقط مبلغ 6میلیون  تومان دریافت کرده ام و این هم بصورت علی الحساب  پرداخت شده است.





نیروی شرکتی شبکه بهداشت باشت در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس گفت؛ در هر ماه50ساعت اضافه کاری  انجام می دهیم، که نه پیمانکار متعهد به پرداخت آن  می شود و نه  شبکه بهداشت تقبل به  پرداخت آن می شود.





وی در ادامه افزود؛ مدت60روز است که بیمارستان باشت رئیس ندارد، و متاسفانه سیستم و نحوه چینش نیروها طوری است که بعضی از مدیران در این شبکه دو سمت دارند و نمی توان در این زمینه پیگر مشکلات خود باشیم، و حتی بعضی از افراد می گویند  هر جا که دوست دارید شکایت کنید.





وی در ادامه ابراز داست: وقتی بخواهیم به جایی شکایت کنیم یا حرف دلمان را بزنیم، تهدید به اخراج می شویم. در صورتی که برای هزینه  خرید نان و مایحتاج روزانه عاجز هستیم.





یکی از این نیروها ابراز داشت:  سوالمان  این است که ایا دانشگاه علوم  پزشکی  استان کهگیلویه و بویر احمد  هیچ هزینه ای در اختیار شبکه بهداشت باشت قرار نمی دهد؟ چون وقتی مراجعه می کنیم برای دریافت مطالبات خود می گویند بودجه ای نیست.

 

در همین خصوص آرش حسنی رئیس شبکه بهداشت شهرستان باشت در گفتگو با صبح زاگرس  گفت: من از حضور نیروهای شرکتی جلوی دفتر امام جمعه اطلاعی ندارم، ولی تا پایان هفته حقوق این افراد پرداخت خواهد شد.

حسنی در پاسخ به این سوال که آیا کل حقوق و مطالبات این نیروها پرداخت خواهد شد افزود:به طور کامل نمی توانیم پرداخت کنیم ولی بخشی از این مطالبات  تا پایان هفته پرداخت خواهد شد.

این در حالی است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد 12 آبان ماه از اختصاص 22 میلیارد تومان به علوم پزشکی استان خبر داد.

 

 
 
 







انتهای پیام /

نظرات کاربران