تازه های سایت

25. آذر 1399 - 12:57
جناب وزیر ارتباطات! به جای توییت شب یلدا به فکر اینترنت کهگیلویه و بویراحمد باشید
در حالی این روزها خبرهای متفاوتی از عدم آنتن دهی و پوشش اینترنت در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد شنیده می شود، اما راهکار و پاسخی مناسب از طرف مسئولان استانی و کشوری شنیده نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز: با شیوع و گسترش کرونا شیوه های آموزش به سمت و سوی آموزش های مجازی سوق پیدا کرد، اما فقدان اینترنت در نقاط محروم کهگیلویه وبویراحمد همانند یک زخم سر باز کرد و مشکلات یکی پس از دیگیری نمایان شد.

 

چندی پیش توسط این رسانه مشکلات اینترنت در لوداب بویراحمد بررسی شد، دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی ندارند و برای جلوگیری از عقب افتادگی آموزشی مسافت دو کیلومتری طی شده تا بلکه در ارتفاع و بلندی کوه های لوداب نقطه امیدی برای دسترسی به اینترنت پیدا شودد، این مشکل تنها در بویراحمد نیست بلکه در جای جای شهرستان های کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد و هروز خبرهای مختلفی از آن در رسانه ها شنیده می شود.

 

 

به نظر می رسد حل مشکلات اینترنت از عهده مسئولان استانی خارج شده و امیدها رنگ ناامیدی گرفته است، در این شرایط کهگیلویه و بویراحمدی ها چاره کار را در ارائه گزارش مشکلات به وزیر فعال  حوزه مجازی  که با توییت های خود گاهی سبب سرگرمی کاربران اینترنت می شود، می دانند.

 

در تازه ترین جستجو و کنکاش که از صفحه مجازی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به منظور دغدغه های کاری وی جویا شدیم، با مطلبی جالبی مواجه شدیم، این دغدغه اما  نه در حوزه زیر ساخت و توسعه اینترنت توسط جناب وزیر بود بلکه با این عنوان "امسال شب یلدا دورهمی می گیرم" مشاهده شد ؛هر چند همه می دانیم به علت کرونا و مشکلات اقتصادی که در حوزه کاری شما نیست، اما نتیجه عملکرد اقتصادی همکاران شما در دولت است آجیل، پسته و میوه قیمت ها چندصد درصد افزایش داشته است و مردم قادر به خرید نیستند، صرفا برای پاسخ به حس کنجکاوی شما بیان می کنیم ما شب یلدا نداریم.

 

جناب وزیر ارتباطات! به نظر می رسد اوقات فراغت زیادی دارید و مشکلات اینترنت و زیرساخت ها را  در نقاط مختلف کشور به خصوص کهگیلویه و بویراحمد حل کرده اید که اولویت این روزهای شما توییت شب یلدا شده است، اگر اینگونه است که خدا را هزاران مرتبه شکر اما اگر اینگونه نیست، هشدار که آیندگان در مورد عملکرد شما در کسوت وزارت ارتباطات قضاوت خواهند کرد.

 

جناب آذری جهرمی! نیک مستحضرید فرصت چندانی تا پایان دولت تدبیر و امید نمانده است، طبق گفته مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی 40 درصد دانش آموزان روستایی یا عشایری به اینترنت یا دسترسی ندارند یا  اینترنت آنها ضعیف است، لطفا  در اندک فرصت باقیمانده دوران وزارت خود،  مشکلات اینترنت کهگیلویه وبویراحمد را در  دستور کار قرار دهید هرچند این حق را برای شما قائلیم که در زمان اوقات فراغت و بعد ازحل مشکلات اینترنت مردما ن سخت کوش، تلاش گر، نخبه  و مهمتر رزمنده پروز استان با فراغ بال از خوشی های شب یلدا توییت صادر کنید.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران