تازه های سایت

21. بهمن 1400 - 23:48
در گفتگو با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مطرح شد؛
دعوت برای جشنی باشکوه/مردم وفادار به نظام و رهبرند
حجت‌الاسلام والمسلمین عبودی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛مردم نشان دادند که به این نظام وفادارند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:حجت الاسلام و المسلمین عبودی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با این پایگاه خبری گفت؛ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت با رهبری و نظام است، از این رو دعوت می کنم از همه مردم ایران برای شرکت در این راهپیمایی به هر نحوی که برگزار می شود.

وی در ادامه افزود؛ مردم همیشه با حضورشان در ۲۲ بهمن پاسخی به دشمن داده اند، حتی آنها نتوانستند آن را کتمان کنند، و آن را پوشش ندهند هرچند تلاششان این بوده است که مردم را برای حضور در راهپیمایی ها ناامید و دلسرد کنند.

حاج آقا عبودی گفت؛ ملت ایران با بصیرت و آگاهی که داشتند به صحنه آمدند و ۲۲ بهمن را یکی پس از دیگری باشکوه برگزار کردند، و این حضور مربوط به یک پوشش خاص یا گروه خاصی نیست و این مربوط به همه مردم ایران است. در این دو سال با وجود ویروس کرونا باز هم به صحنه آمدند و صحنه را ترک نکردند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بیان کرد: امسال هم در استان ما با توجه به شرایط به وجود آمده در ۲۲ بهمن رژه خودرویی برگزار می شود که جا دارد همه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضور پیدا کنیم و برگی دیگر را به تاریخ این انقلاب اضافه کنیم.

حاج عبودی گفت؛ این مردم خون دادند عزیزشان را از دست دادند هرچند مشکلاتی وجود دارد اما پای این انقلاب مانده‌اند و دفاع کردند و هر جا که نیاز بوده است به میدان آمده اند و باید قدر دانست و مشکلات این مردم را حل کرد.

وی بیان کرد؛ کشور ما قبل از انقلاب چیزی نداشت و بالاترین مقام از کشور یعنی شاه هر دستوری که می گرفتیا قانونی در کشور تصویب می شد باید آنرا از خارج تایید می‌کردند. از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که در طول ۴۳ ساله انقلاب اسلامی یک وجب خاک از کشور جدا نشد. این در حالی بود که قسمت ازجمله بحرین در قبل از انقلاب از کشور به خاطر بی عرضگی رژیم پهلوی جدا شد.
امام جمعه سابق باشت گفت: در زمان شاه از تلویزیون یک مسابقه پخش می‌شد، که وقتی مجری از شرکت کنندگان در این مسابقه سوال کردند استانی که یک وجب آسفالت ندارد
کدام استان می باشد در جواب شرکت کننده گفت استان کهگیلویه و بویراحمد اما در حال حاضر دورترین روستای این استان تمام امکانات گاز برق جاده و زیرساخت‌های مناسب برخوردار هستند. هرچند باید این تلاش ها بیشتر شود و خدمات بیشتری ارائه شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویر احمد تشریح کرد؛ تمام تلاش دشمن این است که سیاه نمایی کند و از طریق فضای مجازی ناامیدی را بر مردم القا کند اما ما باید پیشرفت های کشورمان در حوزه‌های مختلف و علوم مختلف پزشکی، صنعت، نظامی، راه و شهرسازی و غیره توسط مسئولین و کسانی که آگاه هستند تشریح داده شود و نقشه های آنها خنثی شود.

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران