تازه های سایت

31. تير 1401 - 13:52
در نماز جمعه باشت مطرح شد؛
تشکر امام جمعه باشت از سید ناصر حسینی و وزیر نفت
حجت الاسلام و المسلمین گنجه ای امام جمعه شهرستان باشت در خطبه های نماز جمعه این هفته باشت از سید ناصر حسینی و وزیر نفت تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز:حجت الاسلام و المسلمین گنجه ای امام جمعه شهرستان باشت در خطبه های نماز جمعه گفت:تشکر می کنم از عزیزانی. که نمی گذارند فریضه نماز جمعه کم رنگ شود.

وی گفت؛مذاکرات در حال انجام است که ۱۰درصد آن شاید باقی مانده باشد که آن هم علتش کشور عهد شکن آمریکا است ،چون هیچ تضمینی از سوی آمریکا داده نمی شود.

گنجه ای گفت ؛انتظار می رود که هئیت های مذهبی زودتر به استقبال محرم بروند و آنهایی که ثبت شده است زودتر به استقبال این ماه عزیز بروند و شروع کار را از همان روز اول محرم انجام دهند.

امام جمعه شهرستان باشت گفت:تشکر صمیمانه می کنم از وزیر محترم نفت،که اعتبار خوبی را با همکاری دکتر سید ناصر حسینی پور نماینده محترم که را در اختیار ستاد نماز جمعه برای مصلی بزرگ امام خمینی ره شهر باشت قرار داده اند .

وی گفت؛تشکر ویژه ای هم دارم از نیروی انتظامی که خدمات و حضورشان در نماز جمعه باعث دل گرمی ما و خدمات دهی آنها در شهرستان باعث دلگرمی مردم می شود.که مردم نتیجه اقدامات آنها را می ببینند،تلاش آنها برای عفاف و حجاب ستودنی است و من از آنها حمایت و تشکر می کنم.

حجت الاسلام و المسلمین گنجه ای تصریح کرد:مواظب فرزندمان در فضای مجازی باشیم.خانواده ها مدیریت لازم را برای حضور فرزندان خود داشته باشند .

در حاشیه نماز جمعه این هفته شهرستان باشت مرحله جدید واکسیناسیون عمومی برای مهار کرونا انجام شد.

نظرات کاربران