تازه های سایت

15. مرداد 1401 - 20:20
برگزاری یادواره شهدای سادات بیدک+تصاویر
یادواره شهدای سادات بیدک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز ؛یادواره شهدای سادات بیدک به همت حوزه مقاومت امام علی علیه السلام بوستان و پایگاه شهید مفتح بیدک برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین بلادی امام جمعه موقت شهرستان باشت در مراسم یادواره شهدای سادات بیدک گفت؛وجود نازنین سید شهدا امام حسین علیه السلام بر قبلها حاکمیت می کند،به طوری که در تمام جهان آزاد مردان جهان نسبت به امام ارادت خاصی دارند .

وی در ادامه افزود ؛ امام خمینی ره به یاران نازنین خود که همین شهدای والامقام هستند می نازید و با تکیه بر همین عزیزان بر تمام مستکبران عالم پیروز شدند، امروزه ما می گویم شهید و برایشان مجلس و محفل می گیرم اما درقیامت شفای این شهیدان پیدا خواهند شد.

امام جمعه موقت باشت در ادامه تصریح کرد:ما باید از محفل سید شهدا علیه السلام بخواهیم ،که معرفت شهدایی را به ما بدهد،همدلی زیر پرچم سید شهدا ،سالهای سال است که ایجاد شده است ،محر و محبت ها در ایام محرم به اوج خود می رسد .

وی گفت ؛همدلی انسانها ایجاد نمی شود بلکه اینکه خداوند بخواهد ،و با مجلس امام حسین علیه السلام بهتر به خداوند نزدیک می شویم ،پیاده روی در اربعین حسینی کدورت ها را از بین می برد.

حجت الاسلام و المسلمین بلادی افزود؛دشمن از این همدلی و همراهی انسانها در ایام اربعین می ترسد ،و باید این همدلی و همراهی همیشه و به بهترین شکل ممکن حفظ شود.

نظرات کاربران