تازه های سایت

24. مرداد 1401 - 11:12
تجلیل از خبرنگاران به همت ریاست آموزش و پرورش باشت ؛
حیدری ؛در عالم رسانه ها اخلاق اولویت است/آموزش و پرورش حامی خبرنگاران باشتی
تجلیل از خبرنگاران باشتی با حضور رییس اداره آموزش و پرورش باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز ؛سید حمید حیدری عنا رییس اداره آموزش و پرورش باشت در جمع خبرنگاران و فعالان مجازی گفت:روز خبرنگار را خدمت همه دوستان و تلاشگران عرصه فضای مجازی را تبریک می گویم.

وی در ادامه افزود ؛جایگاه رسانه و فضای مجازی همین بس که رهبر معظم انقلاب گفتند اگر رهبر نبودم رییس فضای مجازی می شدم.

حیدری گفت؛در رسانه و خبر شرط اول باید اخلاق باشد اما در بعضی مواقع دیده می شود که بعضی از حاشیه ها از خود خبر بیشتر انتشار داده می شود مثلا پیراهن و لباس یک فرد ممکن است از موضوعاتی که آن فرد مطرح می کند برای خبرنگاران مهمتر است.

رئیس اداره آموزش و پرورش باشت تصریح کرد ؛بیشترین قدرت امروز دست رسانه است ،امروز رسانه می تواند یک فرد پای کار و جهادی را تبدیل به یک فرد خنثی و عادی کند و یک فرد عادی را به یک چهره مطرح تبدیل کند.

حیدری بیان کرد ؛اخلاق رسانه ای حکم می کند که در حیطه اختیارات کاری انجام داده شود که این کار باعث پیشرفت و توسعه یک جامعه شود،نه باید صرفا بخاطر جذب چند مخاطب بد اخلاقی کنیم و تهمت و افترا به دیگران ببندیم.

وی گفت؛اگاه سازی مردم از مسایل مهم روز دنیا از وظایف اصلی رسانه می باشد،و کشور ما از سطح علم رسانه و فضای مجازی کشور ما جز رتبه های برتر دنیا قرار دارد.

حیدری گفت؛تشکر می کنم از فعالیت های شما درعرصه خبر و خبرنگاری ،اداره آموزش و پرورش کنار شما خبرنگاران خواهد بود و هر جا که لازم باشد ما کنار شما خواهیم بود.

نظرات کاربران