تازه های سایت

13. آذر 1401 - 17:02
در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان باشت مطرح شد:
سردار مثنوی؛راهبرد جمهوری اسلامی راهبرد مقاومت است/از نظرات نخبگان و مردم استفاده خواهیم کرد
مجمع عمومی بسیجیان شهرستان باشت با حضور سردار پاسدار مثنوی در باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز ؛اجلاس عمومی بسیجیان شهرستان باشت باحضور سردار مثنوی جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سردار مثنوی جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در اجلاس مجمع عمومی بسیجیان شهرستان باشت گفت:آنچه از مجمع بسیج در راس کار بکار می رود داری دو بخش است که اول راه اندازی هئیت اندیشه ورز که بعنوان بازوی مشورتی بسیج استان و شهرستان از آن یاد می شود.

وی در ادامه افزود: موضوع دیگر بازوی اجرایی است که باید تشکیل شود که راهکارها را پیاده سازی کند و آنها را وارد میدان عمل کند.

سردار مثنوی بیان کرد:یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران اینست که نگاه وفادارانه عموم به ساختار انقلاب اسلامی است، امروز در جوامع اسلامی از راهبرد مقاومت اسلامی که راهبرد جمهوری اسلامی ایران است،که می توان به نمونه آنها در ایام کرونا اشاره کرد که مقاومت بسیج را در بخش های مختلف شاهد بودیم.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود:در مجمع عمومی باید از اقشار متعدد بسیج از همه نسل های پیوندی بسیج استفاده کرد،چون سطح بسیج آنقدر بالا است که می تواندیک فرمانده پایگاه ما ناظر به مسایل مختلف و راهبردی باشد.

سردار مثنوی بیان کرد:باید راهبردهای بسیج را به مشورت جمعی گذاشت و در فضای هم اندیشی گذاشته شود، و در مورد مسایل مختلف بحث شود، راه اندازی گروههای تخصصی به شهرستانها در ۶بخش ابلاغ شده است و باید اولویت بندی شود و روی آنها کار شود.

جانشین فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود:نتیجه طرحها و اقدامات صورت گرفته در آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفته شود،و آنچه انتظار داریم اینست که در طرحها باید قواره ها را پیدا کرد، که کلیت و جزییات را باید یکسان سازی کرد ،باید در زمینه های مختلف به دولت کمک کنیم و قرارگاه تشکیل دهیم .

وی گفت:فعالیت حوزه مختلف را باید به فرمایش مقام معظم رهبری در بخش های مختلف فعال کنیم، باید برای آنها نقش تعریف کنیم و بسته به طرح برای آنها برنامه ریزی کنیم،باید مشخص شود که برای طرح ها چقدر منابع لازم است و سپاه شهرستان باید این طرح ها را تبدیل به برنامه کند.

سردار مثنوی بیان کرد:در طرحهای مجمع باید موانع و راهکارهای مختلف بیان شود و از ظرفیت مردمی در طرح های بسیج استفاده کنیم تا شاهد شکوفایی و رونق مورد نظر خود باشیم.

نظرات کاربران