تازه های سایت

18. آبان 1402 - 14:24
سردار حاجتی گفت:
طوفان الاقصی خواب را از چشم صهیونیست‌ها ربود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: طوفان الاقصی پاسخی به جنایات 75 ساله رژیم صهیونیستی بود، امروز خون شهدا طوفان در منطقه ایجاد کرده است و دنیا دارد مرگ بر اسراییل می‌گوید.

به گزارش باشت نیوز ؛ سردار عبدالرضا حاجتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در یادواره شهدای قیام مردمی 19 آبان 57 گچساران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای انقلاب مهدی (عج) در جهان هستی است و امروز هم در این یادواره شهدا باید تشکر و قدردانی کنیم از خانواده‌های معظم شهدا که چنین فرزندانی را تربیت کردند و حماسه‌ها درراه اعتلای اسلام و انقلاب خلق کردند.

 

وی افزود: اگر امروز می‌خواهیم که ارزش این استقلال و آزادی را بدانیم باید نگاهی به فداکاری‌های گذشته داشته باشیم چراکه دنیا دارد به یک انقلاب بزرگی که معادلات دنیا را رقم می‌زند می‌پیوندد و همه ما در این مسیر مدیون خانواده معظم شهدا هستیم.

 

سردار حاجتی تصریح کرد: مادران شهدا در بدترین شرایط فرزندانی برای اطاعت محض از ولایت تربیت کردند، اما همه مشاهده کردیم که سال گذشته در چنین روزهایی دنیای لجن‌زار غرب شعار زن زندگی آزادی را فریاد می‌زد تا بانوان و دختران پاک این سرزمین را به سمت بی‌حیایی و بی‌عفتی سوق دهد درحالی‌که غرب خود امروز در منجلاب بی‌بندباری غرق‌شده است.

 

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: حضرت امام (ره) انقلابی را پایه‌ریزی کردند که ستون‌های استکبار را به لرزه درآورد، انقلاب حضرت امام ۴۵ سال پیش رقم خورد درحالی‌که از نگاه بزرگ‌ترین تئوریسین‌های غرب غیرقابل‌پیش‌بینی بود و پیروزی انقلاب در آن شرایط غیرممکن بود.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی درزمانی به پیروزی رسید که کشورهای اسلامی تحقیر، ذلیل و ناتوان بودند انقلاب درزمانی اتفاق افتاد که همه سرویس‌های جاسوسی غرب و شرق فعال بودند، اما امام انقلابی را رهبری کردند که بزرگ‌ترین نظریه‌پردازان و سیاستمداران جهان از وقوع آن غافل بودند.

 

سردار حاجتی در ادامه اظهار کرد: شعار زن زندگی آزادی نقطه مقابل مادر بودن است، همان مادرانی که صدها هزار شهید تربیت و تقدیم انقلاب کردند و امروز این اسلام است که نمی‌گذارد زن به‌عنوان یک کالای جنسی باشد و این اسلام است که مقابل دنیای استکبار قد علم می‌کند و شخصیت‌های بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی را تربیت می‌کند تا انقلاب را جهانی کنند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب دست از توطئه برنداشتند و جنگی هشت‌ساله را علیه ملت بزرگ ایران تحمیل کردند، رژیم بعث با حمایت کامل غرب و شرق می‌خواست هفت روزبه تهران برسد اما شکست خوردند و رزمندگان این مرزوبوم حتی یک وجب خاک به دشمن ندادند و امروز هر اتفاقی در عالم رخ می‌دهد می‌گویند کار ایران است چون دشمن ترسیده است.

 

وی افزود: بدانید که هرچه امروز داریم به برکت خون شهدا داریم، اخیراً وزیر نادان کابینه رژیم صهیونیستی ادعا کرده بود که غزه را باید بمباران اتمی کرد، درحالی‌که قبل از گفتن این یاوه‌گویی‌ها هم ادعا کرده بود که باید به ایران حمله کنیم، پس چه غلطی کردید درحالی‌که مقابل حماس ذلیل و تحقیرشده‌اید عملیات طوفان الاقصی در 15 مهرماه گذشته رژم صهیونیستی را غافلگیر کرد و یک هزار 500 رزمنده فلسطینی به ۲۵ کیلومتری سرزمین‌های اشغالی نفوذ کردند و نشان دادند که ساختار رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت هم سست‌تر است اگرچه امروز بالغ‌بر ۹۰۰ هزار نفر اسرائیل را ترک کرده و بسیاری از صهیونیست‌ها هم آواره شده‌اند.

 

سردار حاجتی بابیان اینکه طوفان الاقصی خواب را از چشم صهیونیست‌ها ربود، تصریح کرد: حقیقتاً طوفان الاقصی پاسخی به جنایات 75 ساله رژیم صهیونیستی بود، امروز خون شهدا طوفان در منطقه ایجاد کرده است و دنیا دارد مرگ بر اسراییل می‌گوید فقط لازم است حضرت آقا فرمان دهد تا کل جبهه مقاومت به میدان بیاید.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: عملیات طوفان الاقصی ۱۰۰ درصد کار نیروهای فلسطینی بوده و دشمن صهیونیستی را تحقیر کردند اما پیروزی که در عملیات طوفان الاقصی اتفاق افتاد در هیچ جای دنیا پاک شدنی نیست و حتی خود دشمنان هم به این مسئله اعتراف کرده‌اند اگرچه شهید حاج قاسم سلیمانی از مدت‌ها پیش معادلات غزه را ترسیم کرده بود.

 

وی افزود: امروز کفتارها، گرگ‌ها و حیوانات انسان‌نما با شعار زن زندگی آزادی به دنبال ترویج بی‌بند باری در جامعه هستند تا معنویت را از جوانان ما دور کند اما کور خواند‌ند و همه جای ایران سرباز ولایت هستند.

 

سردار حاجتی در ادامه با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در معادلات دنیا اظهار کرد: سردار سلیمانی با پوتین رئیس‌جمهور روسیه سه ساعت پشت درهای بسته جلسه می‌گیرد و در مقابل پوتین چهره به چهره می‌نشیند و روسیه را وارد سوریه به جهت مقابله با داعش می‌کند. امروز ایران اسلامی در جهان آبرومند و بااقتدار است روزی بود که هیچ امکاناتی برای مقابله با دشمن نداشتیم اما امروز سرزمین ایران پرقدرت است و جبهه مقاومت منتظر دستور حضرت آقا است و ملت بزرگ ایران همچنان پای ولایت ایستاده‌اند.

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران