تازه های سایت

29. آبان 1402 - 15:26
اقدام پسندیده شورا و شهرداری باشت به مناسبت روز پرستار
شهردار باشت و اعضای شورای اسلامی شهر باشت به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از پرستاران بخش های مختلف این مجموعه با اهدای شاخه گلی به رسم یادبود تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری باشت نیوز ؛سید رضا حسینی شهردار باشت و اعضای شورای اسلامی شهر باشت در بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدا باشت حضور یافته و به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از پرستاران بخش های مختلف این مجموعه با اهدای شاخه گلی به رسم یادبود تقدیر کردند.

عمار محمدی گوهرگان  رئیس شورای اسلامی شهر باشت در این آیین با گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) از این بانوی بزرگوار به عنوان اسوه صبر، ایثار، روشنگری و پرستاری یاد کرد و روز پرستار را تبریک گفت.

وی بهداشت و درمان را از مهمترین دغدغه های شورای شهر باشت در طول ادوار خدمتی این شورا برشمرد. 

 سید رضا حسینی شهردار باشت نیز گفت: کادر بهداشت و درمان روزهای سخت کرونا را با ایستادگی و ایثار و نثار شهدای بسیار به موفقیت پشت سر گذاشته است.

وی افزود: شهرداری باشت با حمایت شورای شهر هر آنچه در توان داشته باشد برای کمک به حوزه بهداشت و درمان به کار خواهد گرفت.

شهردار باشت تصریح کرد: پیشگیری همواره بهتر و کم هزینه تر از درمان است و خدمت در محیط سخت بیمارستان نیازمند روحیه ایثارگرانه است.

 حسینی بیان کرد: همه باید مشکلات و شرایط را درک کنند و این اطمینان را به آنان می دهیم که مسوولان رده های مختلف تمام توان خود را برای خدمتگزاری به آنان بکار می گیرند.

عابدین قبادی عضو  شورای اسلامی شهر باشت نیز اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان با وجود تمام گام های مثبت برداشته شده همچنان تا رسیدن به سطح استاندارد فاصله بسیاری باقی مانده است.

وی افزود: سلامت جامعه در گروه بهداشت و درمان است و باید بهداشت را در اولویت قرار دهیم تا از هزینه های گزاف درمان جلوگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر باشت تصریح کرد: ارتقای بهداشت و درمان در باشت نیازمند هم افزایی جمعی است و باید تمام ارکان بهداشت و درمان را ازپزشک متخصص گرفته تا پرستار و سرایدار و نگهبان به صورت همزمان مد نظر قرار داد.

مصطفی غلامی معاون مالی اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت نیز ضمن خوش آمد گویی تصریح کرد: تبیین خدمات جامعه پزشکی باشت و متخصصان سرآمد خدمتگزار در این شبکه برای ایجاد درک متقابل بین مردم و کادر بهداشت و درمان یک نیاز اساسی است.

انتهای خبر/

نظرات کاربران