تازه های سایت

1. آذر 1402 - 15:25
افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در باشت
باحضور جمعی از مسئولان مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز روستای سرآبیز شهرستان باشت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری باشت نیوز، مدیر اداره آموزش وپرورش باشت گفت: مدرسه ۶ کلاسه خیرساز امید فردا به همت موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران و با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان درروستای سرآبیز با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان افتتاح شد.
حمید حیدری عنا افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و زیر بنای ۱۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۸ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی و امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.
گرامی فرماندار باشت در حاشیه افتتاح این مدرسه با اشاره به اینکه باید خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شود گفت: در روستای سرآبیز باشت در طی دو سال اخیر افزون بر ۶ میلیارد ریال در حوزه آبرسانی و شبکه گذاری لوله آب آشامیدنی، سنگ فرش خیابان ساحلی، کانال هدایت سیلاب و آب‌های سطحی، احداث مدرسه ۶ کلاسه به همت خیران و احداث چمن مصنوعی انجام شده است.
مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان تهران گفت: این موسسه نماینده بیش از هزار و ۵۰۰ خیر ایرانی خارج از کشور است که در زمینه مدرسه سازی، بهداشت و درمان فعالیت دارد.
اشکان تقی پور افزود: ۸۹ مین مدرسه امروز در روستای سرآبیز افتتاح و تاپایان سال تحصیلی به ۱۰۰ مدرسه خواهد رسید.
حسینی نیک مدیرکل نوسازی مدارس استان هم گفت: درمهر ماه امسال ۱۰۳ طرح و در مهرماه گذشته هم ۳۰۰ طرح آموزشی، فرهنگی و ورزشی با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان در استان ایجاد که ۸۰ درصد آن توسط خیران اجرا شده است

نظرات کاربران