تازه های سایت

13. آذر 1402 - 15:17
مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد:
دولت حامی شورای هماهنگی بانک ها برای تقویت حوزه اقتصادی است
مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت به حوزه اقتصادی توجه ویژه دارد و حامی شورای هماهنگی بانک ها است.

به گزارش خبرگزاری باشت نیوز،به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد؛محسن ضامن فر روز دوشنبه در جلسه پیگیری مصوبات شورای هماهنگی بانک ها و کارگروه اشتغال استان بر ارائه آمار از عملکرد بانک ها و تسهیل و تسریع خدمات رسانی به واحدهای تولیدی استان تاکید کرد.
وی با بیان این جلسه ویژه عملکرد بانک ها در شهرستان باشت بوده عنوان کرد که حل مسائل ومشکلات این شهرستان در دستور کار جلسات شورای هماهنگی بانک ها و کارگروه اشتغال قرار گرفته است.
به گفته ضامن فر، جلسه ارائه گزارش دستگاه های اجرایی و بانک های عامل و تسریع در اجرای مصوبات در خصوص طرح های اقتصادی همه شهرستان ها به طور مجزا برگزار می شود .
وی با تاکید بر لزوم تسریع در استقرار شعب بانک های سپه، قرض الحسنه مهر و نیز ارتقا باجه تجارت به شعبه تجارت در شهرستان باشت، تاکید کرد: مکاتبات و پیگیری های لازم از سوی بانک های عامل استانی با دفاتر مرکزی این بانک ها صورت گرفته است.
ضامن فر با اشاره به اینکه، موضوع استقرار نمایندگی اداره کل صمت شهرستان باشت از جمله مصوبات دور دوم سفر رییس جمهوری به استان است بر سرعت بخشی در اجرای این مصوبه تاکید کرد .
وی به هماهنگی لازم بر ای ایجاد اتاق اصناف شهرستان باشت اشاره کرد و گفت با توجه به بررسی های صورت گرفته و وجود شرایط لازم جهت شکل گیری اتاق اصناف در این شهرستان در اسرع وقت اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات اتحادیه ها و اتاق اصناف ازسوی اداره کل صمت استان با هماهنگی فرمانداری شهرستان صورت پذیرد.

انتهای خبر/

نظرات کاربران