تازه های سایت

25. آذر 1402 - 15:33
بیش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در باشت کشف شد
فرمانده انتظامی باشت گفت: ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق ظرف یک هفته گذشته در این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری باشت نیوز؛سرهنگ علی مسعودجو گفت: لوازم خانگی، صوتی، تصویری، آرایشی، بهداشتی و خوراکی از مهمترین کالاهای کشف شده این شهرستان است.

وی با بیان اینکه این میزان قاچاق کالا طی چهار عملیات در این شهرستان کشف شد بیان کرد: در این راستا هشت دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در این شهرستان توقیف و هشت نفر قاچاقچی نیز دستگیر شده است.

مسعودجو اظهار کرد: در این راستا رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

وی تصریح کرد: ۲۸ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال کالای قاچاق امسال در این شهرستان کشف شد.

مسعود جو تصریح کرد: همچنین امسال بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی، انواع نوشیدنی، انواع البسه و مکمل انرژی‌زا قاچاق در این شهرستان کشف شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی، از اولویت های پلیس باشت است گفت: اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضا را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.

فرمانده انتظامی باشت گفت: ۱۱ نفر قاچاقچی در زمینه قاچاق آرد مورد استفاده نانوایی ها در این شهرستان امسال دستگیر که این میزان آرد قاچاق از ۱۱ دستگاه انواع خودرو در این شهرستان کشف و در این زمینه ۲۷ تن آرد قاچاق کشف شد.

مسعود جو از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق از سوی افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

شهرستان ۲۶ هزار نفری باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

منبع ایرنا

انتهای خبر/

نظرات کاربران