تازه های سایت

4. دى 1402 - 15:30
حوزه درمان شهرستان باشت نیازمند همراهی بیشتر خیرین سلامت
فرماندار باشت با اشاره به اجر و پاداش اقدامات مومنانه در حوزه سلامت گفت: حوزه درمان شهرستان باشت نیازمند همراهی بیشتر خیرین سلامت است.

به گزارش خبرگزاری باشت نیوز؛  نادر گرامی امروز در جمع خیرین سلامت باشت  اظهارداشت: وقتی فردی دچار آسیب می‌شود علاوه بر خود او خانواده نیز درگیر می‌شوند لذا وقتی در حوزه سلامت قدمی برمی‌دارید علاوه بر خود بیمار به اطرافیان او نیز کمک کرده‌اید.

فرماندار باشت  تصریح کرد: سلامت حوزه بسیار مهمی است بنابراین همه ما مسئولیت داریم با تلاش چند برابری برای داشتن جامعه ای سالم تلاش کنیم.

گرامی خاطرنشان کرد: پیشگیری مقدم بر درمان است که این پیشگیری نیاز به آموزش دارد و موجب کاهش هزینه‌های درمان نیز می‌گردد.

وی افزود: زمانی که انسان عاشق خدا باشد با تمام وجود تلاش می‌کند تا به نحو مطلوب به مردم خدمات ارائه دهد.

فرماندار باشت  ادامه داد: به یقین خداوند شاهد و ناظر اعمال ماست و زمانی که به بیماری یاری می‌رسانیم او این خدمت را می‌بیند که این خدمت عین عبادت است.

وی تاکید کرد : خداوند هرچه مورد نیاز ماست در عالم هستی برای ما قرار داده اما شرط بهره گیری از این نعمت ها خلاقیت انسان است.

فرماندار باشت  با تاکید بر این موضوع که درمان نباید تبدیل به درآمد شود، گفت: خیرین با سرمایه وجودی خود تلاش می‌کنند تا مشکلی را از جامعه برطرف کنند بنابراین ما مسئولان نیز باید راه را برای فعالیت این افراد هموار کنیم.

او همچنین از فعلان و خیرین حوزه سلامت خواست تا برای رفع مشکلات حوزه درمان شهرستان باشت قدم‌ خیرخواهانه بیشتری بردارند.

انتهای حبر/

نظرات کاربران