تازه های سایت

10. دى 1402 - 14:09
قدردانی امام جمعه باشت از خیرین مرتبط با عتبات عالیات
امام جمعه شهرستان باشت از خیرین مرتبط با ساخت عتبات عالیات قدردانی کرد و گفت: حرم اهل بیت علیهم السلام همواره مامن و پناه‌گاه مسلمانان و مردم است؛ باید قدر این را بدانیم که زیر سایه اهل بیت نفس می کشیم.

به گزارش باشت نیوز؛ حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای در گردهمایی مسئولان و رئیس توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان‌ و خیرین کارخانه تولید خوراک دام طیور و آبزیان فدک شهرستان باشت ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران این ستاد و مدیر کارخانه فدک، بیان کرد: پاداش فعالیت های شما زمانی نمایان می شود که به آن نیاز دارید؛ در دنیایی که باقی خواهد بود و همه محتاج هستند دستان لطف و کرم اهل بیت علیهم السلام همراه و یاور شما خواهد بود.

امام جمعه باشت در ادامه با تاکید بر اینکه فعالیت برای اهل بیت صرفا با انگیزه قلبی محقق می شود، اظهار داشت: حرم اهل بیت علیهم السلام همواره مامن و پناه‌گاه مسلمانان و مردم است؛ باید قدر این را بدانیم که زیر سایه اهل بیت نفس می کشیم.

در این مراسم، علی گرامی رئیس ستاد بازسازی عتبات  شهرستان نقش علما و خطبای استان را راهبردی و تأثیرگذار خواند و اظهار داشت: اعتماد مردم به روحانیت که برخواسته از اعتبار و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، نقش این طبقه فرهنگ ساز را تأثیرگذار و راهبردی می کند و ستاد بازسازی عتبات عالیات به دلیل آن که یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است می‌تواند تعامل فعال تری با روحانیون و علمای اعلام داشته باشد.

وی با تاکید بر توجه هرچه بیشتر ستادهای شهرستانی بر افزایش مشارکت های مردمی اظهار داشت: ایمان و اعتقاد این مردم با محبت اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) گره خورده است و نرخ مشارکت مردم در بازسازی اعتاب مقدسه جزو مواردی است که علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی، روند صعودی داشته است.

در ادامه این نشست،  سید مهدی محمدی فعالیت خادمان حرم اهل بیت (ع) را خدمتی بزرگ به اسلام دانست و تأکید کرد: همه فعالیت‌های شما برای انجام مزد رسالت است و امیدواریم همه ما ایرانی‌ها در مسیری که برای اعتلای فرهنگ تشیع گام برمی‌داریم موفق باشیم.

انتهای خبر/

نظرات کاربران