تازه های سایت

14. دى 1402 - 12:50
همایش پیاده‌روی روز زن در باشت برگزار شد
همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س ) و هفته مقاومت و روز زن در باشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری باشت نیوز؛ امروز به همت بسیج خواهران حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س)  باشت مراسم پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) تولد امام خمینی ( ره) و هفته مقاومت و روز زن انجام شد.

مراسم پیاده‌روی از ابتدای جاده نورالشهدا  به سمت گلزار شهدای گمنام با حضور اقشار خواهران بسیجیان پایگاه‌های مقاومت، فرهنگیان و دانشجویان بسیجی آغاز شد.

بانوان بسیجی با نام «حضرت زهرا(س)» مسیر جاده نورالشهدا تا گلزار شهدای گمنام  را پیاده طی کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا( س) شهرستان در این برنامه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه پیاده‌روی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)  و هفته مقاومت و روز زن با حضور  خواهران انجام شد، اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) اسوه‌ای کامل برای همه جهانیان است و تنها به بانوان اختصاص ندارد.

شهین گرامی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) در همه صحنه‌ها حضوری موفق داشتند، افزود: ایشان با حجاب و عفاف در فعالیت‌های اجتماعی در کنار وظایف مادری و همسری حضرت علی(ع) شرکت می‌کردند.

وی الگوبرداری از حضرت فاطمه(س) را رمز شکوفا شدن توانایی زنان دانست و یادآوری کرد: زنان اگر می‌خواهند از آسیب‌ها در امان باشند، نگاهی عمیق همراه با تفکر بر سیره دختر حضرت محمد(ص) داشته باشند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا( س) شهرستان باشت با بیان اینکه جایگاه زن در اسلام ویژه است، تصریح کرد: زنان ما باید افتخار کنند که در مکتب اسلام عمر خود را سپری می‌کنند.

وی در بخش دیگر از سخنانش یکی از ابزارهای مهم در کسب نشاط برای انسان را ورزش دانست و گفت: ورزش کردن سلامت روح و جسم را برای انسان به همراه دارد.

گرامی با اشاره به اینکه بی‌تحرکی زمینه‌ساز مبتلا شدن انسان به بیمار‌های مختلف می‌شود، تاکید کرد: زنان ما اگر می‌خواهند در انجام مسئولیت‌های خود موفق باشند سعی کنند ورزش را در برنامه‌های اصلی خود قرار دهند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران