تازه های سایت

12. بهمن 1402 - 15:11
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد
قسم دادن برای گرفتن رای رویه ای اشتباه و نیازمند اصلاح است
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: قسم دادن به کتاب مقدس کلام وحی ( قرآن) برای اطمینان از رای شهروندان رویه اشتباهی است که به انتخاب شایسته مردم آسیب وارد می کند.

به گزارش باشت نیوز؛آیت الله سید نصیر حسینی چهارشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از گوشه و کنار کهگیلویه وبویراحمد خبرهایی مبنی بر بردن کتاب آسمانی قرآن کریم به خانه شهروندان برای قسم دادن آنان شنیده می شود که این امر رویه درستی نیست.

وی تاکید کرد: کلام خدا حرمت دارد و این اقدام ها آسیب های فرهنگی زیادی به دنبال دارد و از افرادی که قصد دارند در خانه ملت بر کرسی قانونگذاری بنشینند انتظار می رود دست به اقدام های ناشایست نزنند.

حسینی با اشاره به اینکه انتخاب صحیح مردم در انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی اسفند امسال مقوله مهم و اثرگذاری است که به پیشرفت و توسعه استان کمک می کند تاکید کرد: گرفتن رای با سو استفاده از باورهای اسلامی مانند صله رحم و بازدیدها در آستانه انتخابات اقدام ناشایست دیگری است که نیازمند توجه است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری تلاش های دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای کمرنگ کردن حضور شهروندان در پای صندوق رای تاکید کرد: قهر با صندوق های رای به بهبود وضعیت زندگی مردم کمک نخواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی باید در فضایی منطقی و به دور از بداخلاقی ها و فضای احساسی باشد.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهم اسفند ماه برنامه های خود را اعلام کنندتا شهروندان براساس آن دست به انتخاب بزنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: جلوگیری از تخریب چهره‌های انتخاباتی و پیشگیری از برهم زدن آرامش روانی جامعه از دیگر مواردی است که باید به آن توجه جدی شود.

در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون صلاحیت ۴۹ نفر، حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده ۳۷ نفر و حوزه انتخابیه گچساران و باشت صلاحیت ۳۸ داوطلب برای رقابت در انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال جاری تایید شده است.

انتهای خبر/

نظرات کاربران