تازه های سایت

24. بهمن 1402 - 15:36
۲ مجتمع مسکونی پزشکان در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از ساخت و تحویل دو مجتمع مسکونی پزشکان باشت با سرمایه ۵۵ میلیاردتومان توسط آن سازمان و تحویل به وزارت بهداشت، خبر داد.

به گزارش باشت نیوز؛علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگاران، از افتتاح دو مجتمع مسکونی پزشکان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شده توسط آن سازمان، خبر داد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: هم‌زمان با دهه فجر و با حضور برخی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، پروژه احداث مجتمع مسکونی پزشکان بیمارستان باشت و محوطه‌سازی این بیمارستان افتتاح شد

 معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این پروژه در دو بلوک سه طبقه احداث شده و شامل بلوک مسکونی متاهلان با ۶ واحد به متراژ ۶۴۹ متر مربع و بلوک مسکونی مجردان با ۹ واحد به متراژ ۵۳۹ متر مربع همراه با آسانسور است.

نبیان توضیح داد: منابع مالی این پروژه به صورت کامل از اعتبارات ملی تأمین شد و کل اعتبار هزینه شده مبلغ ۵۵ میلیارد تومان شامل هزینه‌های پیمانکار، خرید و نصب انشعابات و تجهیزات این مجتمع مسکونی است.

به گفته این مقام مسئول، سیستم سرمایش ساختمان‌های مسکونی، اسپیلت و سیستم گرمایش پکیج و رادیاتور است. انشعابات خریداری شده و در مرحله نصب و راه‌اندازی است .

وی گفت: محوطه اجرا شده در حدود ۱۹ هزار متر مربع در هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان استان، شامل سر در ورودی، ساختمان نگهبانی، اجرای پیاده‌رو، فضای سبز، خیابان‌های مربوطه، چراغ‌های خیابانی و سایر، انجام و تحویل شد.

انتهای خبر/

نظرات کاربران