18. مرداد 1403 - 11:15
رئیس دانشگاه پیام‌نور گچساران در گفتگو با باشت‌نیوز:
جبهه مقاومت انتقامی سخت خواهد گرفت
رئیس دانشگاه پیام‌نور گچساران گفت: شهادت فرماندهان جبهه مقاومت هرگز مانع از ادامه راه آنان نخواهد شد و قطعاً جبهه مقاومت انتقامی سختی از صهیونیستی‌ها خواهد گرفت.

شهرام احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه «باشت‌نیوز» با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: شهادت و ترور ناجوانمردانه رئیس‌دفتر سیاسی حماس، اسماعیل هنیه به دست عاملان کشور غاصب و کودک کش اسرائیل موجبات حزن و اندوه اینجانب و جامعه دانشگاهی شهرستان‌های باشت و گچساران گردیده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور گچساران گفت: جامعه دانشگاهی با محکوم نمودن این حرکت کوردلانه، شهادت این عزیز را به‌تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه به ویژه ملت مقاوم فلسطین و امت عربی و اسلامی تسلیت عرض می کنم. خبر، خبر بسیار حزن انگیز و ناراحت کننده ای بود.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام‌نور شهرستان باشت گفت: این عملیات و به‌شهادت‌رساندن نمادها و فرمانده هان جبهه مقاومت هرگز ملت ما و جبهه مقاومت را از تداوم مسیر در پیش گرفته شده ناامید و متوقف نخواهد کرد.

وی در ادامه گفت: به فرموده بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند «ما و شاگردان مکتب توحید و مقاومت از شهادت نمی‌هراسیم و نمی‌ترسیم بیایند و امتحان کنند همان‌طور که امتحان هم کردند، بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود.»

وی تأکید کرد: این خون‌هایی که ریخته می‌شود قطره‌قطره این خون‌ها گلوله‌ای در قلب دشمن خواهد شد و مطمئن باشید شما با این عملیات ناجوانمردانه و با ترور سرداران مقاومت روزبه‌روز مرگ خودتان را نزدیک‌تر خواهید کرد.

احمدی گفت: این ترورها و خون‌ها جبهه مقاومت را متحدتر، راسخ‌تر و در تصمیم خود جدی‌تر از گذشته خواهد نمود و مطمئن باشید این حرکات وقیحانه بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی در پایان گفت: امیدواریم در این ماه که ماه حماسه است هرچه زودتر شاهد نابودی این رژیم کودک کش و غاصب باشیم.

انتهای خبر/

نظرات کاربران