31. مرداد 1403 - 23:29
رئیس اداره تبلیغات اسلامی باشت:
مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در باشت برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود اندیشه در گفتگو با پایگاه خبری «باشت نیوز» گفت: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان باشت برگزار می‌شود. مهمترین موضوع در برگزاری مراسم پیاده روی اربعین، توجه ویژه به مسائل فرهنگی و تلاش در جهت معرفی هرچه بیشتر فرهنگ والای عاشورا بویژه برای نسل جوان توسط موکب‌های فعال در مسیر می‌باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی باشت بیان کرد: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان طی رسمی چندین ساله، در روز یک‌شنبه ۴ شهریور مصادف با اربعین حسینی ساعت ۵ و ۳۰دقیقه صبح از فلکه خروجی شهر باشت(پارک باوی)تا مرقد امام زاده سیدمحمد(ع)روستای سرآبیز به مسافت ۷کیلومتر برگزار می شود، در طول مسیر موکب‌های مردمی به صورت خودجوش آماده پذیرایی  از عاشقان و زائران وجود دارد.
اندیشه در پایان گفت: بنده به سهم خود از همه مسئولین و پرسنل ادارات و دستگاه‌های شهرستانی جهت مساعدت و حضور فعال در امر برگزاری مراسم تقدیر و تشکر دارم و ان‌شاءالله با لطف خداوند متعال و مدد اهل بیت (ع) و عنایت خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تلاش و همت همه دست اندرکاران، مراسم امسال پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی (ع) هر چه بهتر و با شکوه‌تر برگزار و همه ما در خدمت رسانی به زائرین و عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) و جلب رضایت شهروندان موفق باشیم.

نظرات کاربران