
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشتنیوز؛ همزمان با فرارسیدن هفته قوه قضاییه فرمانده سپاه ناحیه باشت به اتفاق جمعی از کارکنان با رئیس دادگستری شهرستان دیدار و گفتگو کرد
سرهنگ سید عبدالوهاب عبدیپور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت، در دیدار با مسئولان دستگاه قضا، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد شهید بزرگوار بهشتی، از نقش حیاتی این نهاد در برقراری عدالت و صیانت از حقوق شهروندان قدردانی کرد.
وی با اشاره به سطح بالای تعامل میان سپاه و دستگاه قضا، حمایت همهجانبه سپاه از اقدامات قضایی را از اولویتهای خود دانست و بیان کرد: هماهنگی و همافزایی نهادهای انقلابی در مسیر خدمت به مردم و تحقق اهداف انقلاب اسلامی، بزرگترین نقطه ضعف و مایه خشم دشمنان است.
عبدیپور با بیان اینکه همکاری و تعامل بسیار خوبی بین سپاه و نهاد قضایی در شهرستان برقرار است، گفت: سپاه از اقدامات دستگاه قضایی بهصورت همه جانبه حمایت میکند و تعامل و هماهنگی بین نهادهای انقلابی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم آن چیزی است که سبب خشم دشمنان انقلاب اسلامی است.



نظرات کاربران