تازه های سایت

13. بهمن 1392 - 12:54
در هفته 18 لیگ دسته یک
نفتی ها به دنبال صدرنشینی در مصاف با حریف شمالی
در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان و از گروه ب این مسابقات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای رسیدن به صدر و پرسپولیس شمال(سایپا شمال) برای فرار از قعر جدول به دیدار هم خواهند رفت.

به گزارش خامی،در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان و از گروه ب این مسابقات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای رسیدن به صدر و پرسپولیس شمال(سایپا شمال) برای فرار از قعر جدول به دیدار هم خواهند رفت.

در یکی از بازی‌های حساس این هفته  تیم‌های نفت و گاز گچساران و پرسپولیس شمال(سایپا شمال) در شهر ساری به مصاف هم خواهند رفت.

شاگردان محمد حسین ضیایی در نفت و گاز گچساران در حالی در این دیدار در برابر حریف شمالی قرار می‌گیرند که با کسب سه امتیاز این مسابقه و در صورت شکست ایرانجوان بوشهر در مسجد سلیمان به صدر جدول این مسابقات برمی گردند.

نفتی‌ها که حالا با ۲۵ امتیاز جایگاه دوم جدول گروه ب را در اختیار دارند در انتظار شکست تیم صدرنشین در مقابل نفت مسجد سلیمان رده سومی هستند تا خود را در صدر جدول گروه ب بیگ دسته اول ببینند هرچند که تساوی ایران جوان بوشهر و نفت مسجد سلیمان نیز میتواند برای هواداران نفت گچساران خبر خوشی باشد.

پرسپولیس شمال(سایپا شمال) با ۹ امتیاز تنها تیم این گروه است که مجموع امتیازاتش هنوز دو رقمی نشده و در رده آخر جدول مسابقات گروه ب لیگ دسته اول قرار دارد و برای فرار از رده سیزدهم نیاز به امتیازات دیدارهای آتی خود دارد.

به هر حال باید دید در نبرد تیم های جنوبی و شمالی لیگ دسته اول جام آزادگان کدامیک از دو تیم موفق خواهند شد تا نتیجه دلخواه خود را کسب کنند.

دیدار دو تیم پرسپولیس شمال(سایپا شمال) و نفت و گاز گچساران فردا یکشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۲  از ساعت ۱۴ در ساری آغاز می‌شود.

شهرداری یاسوج دیگر تیم هم استانی نیز در همین ساعت میزبال تیم هم نام بندرعباسی است.

تیم شهرداری بندر عباس با ۲۳ امتیاز در رده پنجم جدول و شهرداری یاسوج نیز با چهارده امتیاز در رده دوازدهم جدول حضور دارد.

 

منبع: کبنا

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران