تازه های سایت

27. بهمن 1392 - 8:51
قشقاوی:مذاکرات صرفا هسته‌ای است
معاون پارلمانی وزارت امور خارجه گفت: بارها وزیر امور خارجه کشورمان همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه گفته‌‌اند که بحث مذاکرات صرفا موضوع هسته‌ای خواهد بود و موضوع دیگری مطرح نیست.

به گزارش خامی ، به نقل از فارس، محمدحسن قشقاوی معاون پارلمانی وزارت امور خارجه با حضور در اولین کنفرانس حماسه سیاسی و اقتصادی در جمع خبرنگاران، پیرامون آخرین وضعیت مرزبانان ایرانی ربوده شده، گفت: مسئولان کشور اعم از وزارت امور خارجه، وزارت کشور و دیگر نهادها پیگیر این مسئله هستند و این موضوع تا زمانی که به نتیجه نرسد رسانه‌ای نخواهد شد. البته امیدواریم در این قضیه نیز آزادی مرزبانان هموطن‌مان را شاهد باشیم.

وی پیرامون موضوعات مطرح شده از طرف آمریکایی‌ها درباره مذاکرات جامع نیز، گفت: بارها وزیر امور خارجه کشورمان همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه گفته‌‌اند که بحث مذاکرات صرفا موضوع هسته‌ای خواهد بود و موضوع دیگری مطرح نیست. البته قطعا مذاکرات بعدی هسته‌ای ما مهم و نفس‌گیر خواهد بود. چرا که مذاکرات جامعی است به همین خاطر هم طرف ایرانی و هم طرف مقابل کار سختی را در پیش رو خواهند داشت.

معاون پارلمانی وزارت امور خارجه در ادامه تصریح کرد: بنده می‌گویم هر قدر در این موضوع اجماع ملی بیشتر باشد و در داخل کشور همبستگی و یکدلی وجود داشته باشد قطعا طرف ایرانی می‌تواند این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد.

محمدحسن قشقاوی در پایان خاطرنشان کرد: کسی تردید ندارد پس از روی کار آمدن روحانی یک تحول مثبت در فضای دیپلماسی عمومی به وجود آمده است اما همانطور که گفته‌‌ام کار هنوز تمام نشده و باید منتظر باشیم تا ببینیم مذاکرات آینده چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران