27. بهمن 1392 - 11:13
وحشتناک ترین سبک عکاسی/این دونفر مثل آدم عکاسی نمی کنند+عکس
دو عکاس روس که خود را «نینجای شهری»! معرفی میکنند دست به کاری زده اند که با دیدن ویدئوی آن میتوان گفت نفس در سینه حبس می‌شود.

به گزارش خامی ، به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، دو عکاس روس که خود را «نینجای شهری»! معرفی میکنند دست به کاری زده اند که با دیدن ویدئوی آن میتوان گفت نفس در سینه حبس می‌شود.

ویتالی راسکالف و ودیم مخرف هردو به طور مخفیانه از بلندترین آسمان خراش چین بالا رفته اند از آن بالا پریده اند و از خود فیلم گرفته اند. برجی با ارتفاع 632 متر که دومین برج بلند دنیا است.

ویتالی راسکالف درمورد نحوه صعودشان به برج شانگهای میگوید:
با توجه به قوانین بسیار سختگیرانه چین ما به طور کامل خود را آماده کرده بودیم و تاریخ مناسب را انتخاب کرده بودیم: جشن سال نوی چینی. در این زمان ماموران امنیتی کمتر متمرکز هستند، کارگران در مرخصی به سر میبرند و دستگاه های ساختمان سازی هم کار نمیکنند. ما حدود نیمه شب خود را به جرثقیل ها رساندیم و حدود دو ساعت طول کشید تا 120 طبقه را بالا بریم. در طبقه 120 غذا خوردیم و حدود 18 ساعت دیگر طول کشید تا به نک ساختمان رسیدم. البته باید بگویم در این مدت کمی هم خوابیدیم و صبر کردیم تا آب و هوا کمی بهتر بشود.
 
 
 
این دو عکاس سال گذشته نیز به طور غیرقانونی از اهرام بالا رفته بودند البته به خاطر اینکه به شدت مورد حمله واقع شدند چرا که توجهی به وضعیت یکی از مهمترین آثار تاریخی جهان نکرده بودند، بعدها آنها با ارسال میل به شبکه سی ان ان از مردم عذرخواهی کردند.
آنها بعدها سفری به اروپا را ترتیب دادند اما به شیوه ای بسیار عجیب! که نتیجه آن نیز عکس های جالبی است که پیشتر منتشر کرده اند.
ویتالی پیشتر در گفتگو با فرانس 24 درمورد نحوه عبور از روی شهرهای اروپایی البته از روی سقف خانه ها! گفته بود:
برای رسیدن به سقف خانه ها ما غالبا از پله های اضطراری استفاده میکنیم البته گاهی هم از لوله های آب و گاز هم استفاده کرده ایم. گاهی هم مجبور شده ایم بیخیال شویم به طور مثال به هیچ شکل نتوانستیم از ساختمان هیدروپروژکت در روسیه بالا برویم. همه جا پر از قفل های مغناطیسی، ماموران امنیتی و دوربین بود و زنگ های هشدار بود.
 
تصویری از سقف کلیسای نتر دام در پاریس
 
 
تصویری از سقف کلیسای کلوین در آلمان
 
 
 

 

 

 

 انتهای پیام/

نظرات کاربران