27. بهمن 1392 - 11:23
افتتاح یک پایگاه خبري در قم
جمعی از روزنامه‌نگاران و اهالی مطبوعات در قم همزمان با فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، اقدام به راه‌اندازی سایت خبری تحلیلی قم‌نا با هدف اطلاع‌رسانی صحیح و انجام رسالت رسانه‌ای خود در جهت بالا بردن آگاهی مردم نموده‌اند.

به گزارش خامی ، به نقل از جهان نیوز، در اطلاعیه افتتاح این پایگاه اطلاع‌رسانی آمده است: «قم‌نا بر این باور است که شهر مقدس قم به عنوان استراتژیک‌ترین مرکز مذهبی ایران که زاینده حساس‌ترین تحولات سیاسی، فرهنگی و اعتقادی ایران در دهه‌های گذشته بوده است بوده است نیازمند رسانه‌هایی در تراز انقلاب اسلامی و به دور حاکمیت نظام سرمایه‌داری است. از این رو قم‌نا تلاش خواهد نمود که با اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف، نقد و نظارت، طرح و تبادل آراء و افکار در جامعه در راستای پیشرفت مرکز جهان تشیع در حد و اندازه خود ظاهر شود تا که انشاءالله بتواند با نقد منصفانه و انتقاد خیرخواهانه به راه خود ادامه دهد.

 
این سایت به آدرس qumna.com در دسترس است. مخاطبین این رسانه می‌توانند جهت ارتباط با تحریریه پایگاه خبری تحلیلی قم‌نا و هم‌چنین ارسال اخبار و رویدادهای شهر قم از طریق آدرس ایمیل info@qumna.com و یا شماره تماس ۳۷۸۳۳۲۱۹ (۰۲۵۱) اقدام فرمایند.
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران