27. بهمن 1392 - 15:32
جریان بهائیت در تمامی بحران‌های انقلاب حضور اطلاعاتی یا سرمایه‌ای داشته است
دبیر کمیته مقابله با نحله‌های انحرافی شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: جریان بهائیت در 35 سال گذشته به شیوه‌های مختلف در حوزه براندازی ورود پیدا کرده و در تمامی بحران‌های قبل از انقلاب نیز حضور اطلاعاتی یا سرمایه‌ای داشته است.

به گزارش خامی ، به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، کارگاه آموزشی نحله‌های انحرافی صبح امروز با شرکت مربیان پرورشی، مسئولان هیئت‌های مذهبی و طلاب حوزه‌های علمیه در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه دهدشت برگزار شد.

این کارگاه که به همت اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه برگزار شده بود، تا عصر امروز ادامه دارد.

صبح امروز مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان و مسئولان هیئت‌های مذهبی در این کارگاه حضور داشته و کارگاه آموزشی ویژه طلاب حوزه‌های علمیه دهدشت نیز در نوبت عصر برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در ابتدای این مراسم هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ارتقاء توانمندی معلمان جهت مقابله با فرق ضاله و نحله‌های انحرافی و جلوگیری از نفوذ اندیشه‌های انحرافی در بین اقشار مختلف عنوان کرد.

سید کاظم موسوی در جمع مربیان پرورشی مدارس و مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان، به تبیین جریان بهائیت پرداخت.

دبیر کمیته مقابله با نحله‌های انحرافی شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به فعالیت مخفی فرقه‌های انحرافی، چگونگی شکل‌گیری فرقه بهائیت را مورد نقد و بررسی قرار داد.

موسوی جریان بهائیت را ستون پنجم دشمن نامید و ابراز داشت: این فرقه تنها مرکز شیعی که بر پایه مبادی اسلام راستین شکل گرفته است را مورد هجمه قرار داده است.

وی با اشاره به قدمت شکل‌گیری شیعه در ایران، تصریح کرد: بهائیت برای از هم پاشیدن جریان مهدویت از گذشته دور وجود داشته است.

این استاد با بیان اینکه جریان بابی‌گری از سال 1264 ادعای دین جدید کرد، افزود: این فرقه ضاله در این مدت بحران‌های بسیاری برای کشور ما ایجاد کردند.

موسوی از بحران قلعه طبرسی به عنوان جنگ تمام عیار بهائیت با ایران یاد کرد و گفت: پس از آن در یک جنگ شهری و با تجهیز امکانات جنگی بحرانی را در کشور رقم زدند.

به گفته موسوی بهائیت یک جریان برانداز است که در 35 سال گذشته به شیوه‌های مختلف در حوزه براندازی ورود پیدا کرده و در تمامی بحران‌های قبل از انقلاب نیز حضور اطلاعاتی یا سرمایه‌ای داشته است.

وی خاموش شدن شعله نفوذ بهائیت را پس از هشدارهای روشنگرانه امام خمینی(ره) در سال 62 مبنی بر غیر قانونی خواندن این فرقه عنوان و خطاب به مربیان پرورشی شرکت‌کننده در مراسم تأکید کرد: دشمن از ابزار فرقه‌های متعدد و بخصوص بهائیت علیه شیعه و امام استفاده می‌کند و باید با تبیین اندیشه‌های اسلام با مدل برخوردی خود، بستر لازم برای تعمیق باورهای دینی به دانش‌آموزان را فراهم کنید.

موسوی هرگونه کوتاهی این قشر در تربیت صحیح دانش‌آموزان و رشد اعتقادی آنان را باعث پاسخ‌گویی در قیامت دانست و خواستار تحکیم باورهای اعتقادی و آشنایی کامل جوانان و نوجوانان با دین شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به اتفاقات سوریه و کشته شدن مردم بی‌گناه، این اقدام را بخاطر نفس کشیدن شیعه تلقی و تصریح کرد: چون شیعه مدعی توان مدیریتی بر جامعه است دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌های ما و حاکم کردن ضد ارزش‌ها بر جامعه شیعی هستند و باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران