27. بهمن 1392 - 15:34
احداث آزاد راه یاسوج به اقلید در آینده نزدیک
معاون عمرانی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد از احداث آزادراه یاسوج به اقلید در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خامی ، به نقل از بویرخبر، پژمان نیک اقبال در حاشیه برگزاری جشنواره برفی در یاسوج در مورد توجه نکردن به پیست اسکی کاکان در سال های متمادی گذشته ابراز داشت: متأسفانه با وجود اعتبارتی که در سالهای گذشته به این استان در بحث ورزش داده شده توجه آنچنانی به این پیست و زیر ساخت های آن نشده است.

وی ادامه داد: پیست های اسکی در استان های همجوار ما در منطقه جنوب غرب کشور نسبت به پست اسکی کاکان بهتر دیده شده است.

معاون عمرانی استانداری استان از برگزاری جشنواره برفی دنا در سال های آینده خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره ها در نوبه خود می تواند در بحث زیرساخت ها و توسعه گردشگری و پتانسیل های این منطقه به سرمایه گذار و گردشگر کمک شایانی کند.

نیک اقبال به نامنظم برگزار کردن این جشنواره در سال های قبل اشاره داشت و تصریح کرد: تأمین اعتبار برای این جشنواره به گونه ای بوده که این جشنواره بعد از پنج سال الآن برگزار می شود.

نبود اماکن تفریحی در استان نگران کننده است

نیک اقبال از نبود امکانات تفریحی در استان ابراز نگرانی کرد و گفت: متأسفانه امکانات تفریحی و گردشگری در استان به اندازه کافی نرسیده و همین عمل باعث شناخته نشدن این زیر ساخت ها خواهد بود.

وی اظهار داشت: این استان با مساحت کوچک خود دارای ظرفیت ها و پتانسل های بالای در زمینه گردشگری و سرمایه گذاری است که با فراهم کردن این ظرفیت ها می توانیم آن را برای سرمایه مهیا کنیم.

معاون عمرانی استانداری استان در ادامه به توسعه زیر ساخت های پیست اسکی کاکان در آینده خبر داد و گفت: مسئولان باید با یک برنامه کلی این پست را برای برگزاری مسابقات کشوری و منطقه ای آماده کنند.

لزوم توجه به راههای مواصلاتی در دستور کار مسئولان استانی

نیک اقبال به تجهیز راههای مواصلاتی استان اشاره کرد و ابراز داشت: توسعه یک استان با تجهیز راههای مواصلاتی آن بوجود می آید.

وی تصریح کرد: این استان به دلیل نبود راه های مواصلاتی و بدعبور بودن به یک استان محروم مبدل شده و مسئولان باید با تجهیز و راه اندازی راه های مواصلاتی این محرومیت کهنه را از دوش این استان بردارند.

معاون عمرانی استانداری استان به بی کیفت بودن بیشتر راه های مواصلاتی استان اشاره داشت و گفت: متأسفانه راه های مواصلاتی اسن استان از کیفیت نامطلوبی برخوردار بوده که همین بی کیفیتی باعث نادیده گرفتن پتانسیل ها و ظرفیت های این استان شده است.

احداث آزاد راه یاسوج –اقلید در آینده نزدیک

نیک اقبال از ایجاد آزاد راه یاسوج به اقلید در آینده نزدیک خبر داد و خاطر نشان کرد: احداث این آزاد راه از سمت اصفهان به اقلید می تواند درآمدزایی خوبی برای این استان داشته باشد .

وی بیان داشت : این طرح در حال حاضر در وزارت راه و شهرسازی کشور مصوب شده و امیداریم در سال های آینده بتوانیم با اجرایی شدن این پروژه پتانسیل ها و ظرفیت های این استان را به سرمایه گذاران نشان دهیم.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران