تازه های سایت

19. دى 1392 - 14:55
راز نیم قرن سلطه صهیونیسم بر فدرال رزرو + تصاویر
آمریکا همواره درگیر نژادپرستی های مختلف بوده است. جدای از بحث سیاه پوستان آمریکایی که در تاریخ آمریکا مورد ظلم واقع شده اند، آمریکایی ها توجه ویژه ای به صهیونیست ها دارند.

به گزارش خامی ، بانک مرکزی آمریکا نهادی است که ۱۰۰ سال قدمت دارد. این مقام بمدت ۴ سال توسط رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا منصوب می‌ شود.

به گزارش افکارنیوز، اکنون قرار است جانت یلن، جایگزین برنانکه شود. یلن اولین رییس زن بانک مرکزی آمریکاست. اما جالب است بدانید که یلن نیز مانند برنانکه از یهودیان اشکنازی است. یهودیان اشکنازی اکثریت جمعیت کشور جعلی اسرائیل را تشکیل می دهند . آمریکا همواره درگیر نژادپرستی های مختلف بوده است. جدای از بحث سیاه پوستان آمریکایی که در تاریخ آمریکا مورد ظلم واقع شده اند، آمریکایی ها توجه ویژه ای به صهیونیست ها دارند. بخش اعظمی از ثروت و سرمایه در آمریکا بین صهیونیست ها دست به دست می شود. بانک مرکزی آمریکا نیز از این موضوع مستثنا نبوده است.

اولین رییس بانک مرکزی آمریکا در آگوست سال ۱۹۱۴ به ریاست فدرال رزور منصوب شد. چارلز سامر هملین، اولین رییس بانک مرکزی آمریکا بود. وی در سال ۱۸۶۱ در بوستون آمریکا متولد شد. او از دانش آموختگان هاروارد بود که توانست از سال ۱۹۱۴ به مدت دو سال بر صندلی ریاست بانک مرکزی آمریکا یا فدرال رزرو تکیه بزند. از او به عنوان اروپایی سفید یاد می شود. با اینکه سند محکمی مبنی بر مسیحی یا یهودی بودن وی وجود ندارد اما از او به عنوان یهودی یاد می شود. او در سال ۱۹۳۸ در سن ۷۶سالگی درگذشت.

در سال ۱۹۱۶، ویلیام هاردینگ جایگزین چارلز هملین شد. ویلیام هاردینگ نیز از یهودیان اشکنازی بود. وی متولد سال ۱۸۶۴ در آلاباما بود. او به مدت ۶سال در سمت خود باقی ماند. این یهودی اشکنازی نیز در سال ۱۹۳۰ و در سن ۶۵ سالگی درگذشت.

بعد از هملین، نوبت کریسینجر بود که رییس فدرال رزرو شود. وی متولد سال ۱۸۶۰ در اوهایو بود. وی به مدت ۴سال به عنوان رییس فدرال روزرو فعالیت کرد. هیچ سند دقیقی مبنی بر یهودی بودن وی وجود ندارد. اما گفته می شود او یهودی تبار و از فراماسون های مشهور زمان خود بوده است. او در سن ۸۱سالگی درگذشت.

نظرات کاربران