تازه های سایت

29. بهمن 1392 - 19:04
تغییر عجولانه فرهاد رهبر درست نبود
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تغییر عجولانه فرهاد رهبر و انتخاب معاون وزیر علوم به عنوان جایگزین وی گفت: مسئولیت دادن به افراد تا انتخاب فرد مناسب با اخلاق فاصله دارد.

به گزارش خامی ، به نقل از مشرق، قاسم احمدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزل فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران و جایگزینی معاون مالی و اداری وزارت علوم به عنوان سرپرست جدید دانشگاه، گفت: تغییر و تحولات در حوزه مدیریت یک امر تعریف شده است و قطعا باید مورد پذیرش باشد. مدیریت نیز یک زمان مشخص دارد و  در اصل تغییر هیچ جای شکی نیست.


وی افزود: وزیر علوم هم حق دارد در حوزه کاری خود تغییرات و جایجایی‌ها را انجام دهد، اما اینکه بخواهیم به شخصی با حفظ سمت مسئولیت دهیم تا نفر مورد نظر مشخص شود با اخلاق مقداری فاصله دارد.

*باید از زحمات فرهاد رهبر تشکر و تقدیر کرد

این نماینده مجلس گفت: آقای فرهاد رهبر بالاخره سال‌های سال در دانشگاه تهران زحمت کشیده و باید از زحمات وی تشکر و تقدیر کرد، اما اینکه بگوییم تا آخر به عنوان رئیس بماند عاقلانه نیست.

احمدی تصریح کرد: ای کاش می‌شد نفر جایگزین را مشخص می‌کردند و مراسم تودیع و معارفه انجام می‌شد و نفر جدید و جایگزین نیز معرفی می‌شد.

وی ادامه داد: قدرشناسی از کسانی که زحمت کشیده‌اند را باید بیشتر رعایت کنیم، زیرا اسلام دین اخلاق است و این‌گونه خوب نیست.

احمدی در پایان گفت: معمولا برای جایگزینی کسی به این شکل حکم سرپرستی می‌دهیم که طرف مشکل داشته باشد. در حالی که این‌گونه نیست و فرهاد رهبر زحمت کشیده‌ است. اگر هم بحث‌هایی است به ما که نماینده مردم هستیم بگویند تا مطلع باشیم، اما اگر نه صرفا تغییر و جابجایی است چرا این‌قدر عجولانه به این شکل صحیح نیست و ای کاش می‌شد نفر جایگزین را مشخص می‌کردند و سپس این تغییر رخ می‌داد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران