1. اسفند 1392 - 8:07
سازنده «خانه ای کنار ابرها» در یزد تجلیل شد
پس از اولین اکران مردمی فیلم سینمایی خانه ای کنار ابرها در یزد، سید جلال دهقانی اشکذری از سوی خانواده معظم شهدا حمایت و تجلیل شد.

به گزارش خامی ، به نقل از یزد رسا، پس از اولین اکران مردمی فیلم سینمایی خانه ای کنار ابرها در یزد، سید جلال دهقانی اشکذری از سوی خانواده معظم شهدا حمایت و تجلیل شد.

فیلم خانه ای کنار ابرها ساخته "سید جلال دهقانی اشکذری" شب گذشته در سینما تک یزد و در زمانی خارج از زمان اکران های جشنواره فجر نمایش داده شد و طی مراسمی از عوامل آن تجلیل شد.
 
در این مراسم که با استقبال پرشور مردم، به ویژه مردم اشکذر روبه‌رو شد، تهیه کننده فیلم "روح الله برادری" و دو تن از بازیگران فیلم "حامد کمیلی " و :هدایت هاشمی" از سوی سرپرست حوزه هنری یزد مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
پس از اکران فیلم، نشست صمیمانه عوامل فیلم با هنرمندان، منتقدان و حاضران در نشست آغاز شد و حاضران در نشست سؤالات خویش را از عوامل خانه ای کنار ابرها پرسیدند و عوامل فیلم نیز به سؤالات مردم پاسخ گفتند.
 
گفتنی است در این مراسم داود پاک طینت مسئول روابط عمومی استانداری یزد و سید ناصر امامی میبدی سرپرست حوزه هنری یزد نیز حضور داشتند.
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران